Gå til innhold

Oj oj oj..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her inne var det jammen meg mye action :) tror aldri jeg har lest så mange stygge innlegg før. Hvem er dere som bruker tiden på å plage hverandre egentlig?

Får ikke håpe dere planlegger barn ihvertfall...da syns jeg alvorlig synd på de dere får..

At det finnes mange psykopater her inne, det er det ingen tvil om :)

Heier på de som har vett og folkeskikk! Heia heia heia :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bla bla bla....blablabla....bla....bla...bla...blablablabla.....bla bla!!!

Skrevet

Jeg støtter deg hi.

Veldi mange stygge innlegg her inne for tiden og jeg synest det bare blir verre :/

Skrevet

Er jammen enig i den gitt....altfor mye stygt her inne.Å man blir jo også kalt de utroligste ting her inne..er også enig at det bare blir verre og verre.Blir litt matt noen ganger :-)

Skrevet

Så godt at noen er enig anonym 21.54 :) Synes bare det er rart at man må være så stygge med hverandre her inne..går vel an å svare skikkelig og heller la være å svare de man ikke liker?

Var tilfeldig at jeg var her inne og leste, tenkte jeg ville se om folk skrev om noe interessant. Men var igrunnen ikke noe for meg tror jeg :) er sikkert litt for fintfølende iforhold til andre...hehe ;0)

Skrevet

Bare hormonelle sytekjerringer skriver slike innlegger...til døve ører.

Skrevet

buhu HI kalte meg psykopat! mobbing! sladrer til moderator nå jeg!

Skrevet

22.07...joine med deg jeg...*løper og sladrer*

Skrevet

Ja velkommen psykopater, var akkurat dere og likesinnede, jeg pratet om faktisk :)

Rart med det...de som føler seg truffet, kommer som regel med en kommentar.

Og så er det litt rart at jeg er hormonell igrunn..ikke har jeg mensen og ikke er jeg gravid..

Skrevet

Planlegger å få barn?!

Nei det er det sikkert INGEN her som gjør:p

Sikkert ingen som allerede er gravide eller som flertallet, faktisk HAR FÅTT BARN.

*grøss*

Skrevet

Obs....har et barn allerede.....

Skrevet

Wow...ene dumme innlegg etter den andre.

Skrevet

Visst dere leser det som står under "Anonymforum" øverst på siden her..så står det følgende:

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)

Slit det med helsa!

Så til dere som kun svarer på innlegg for å være ekle, ta dere en tur inn på krangleforum og øs utav dere der inne :) så kan vi andre diskutere uten å bli kalt det ene og det andre..er ikke derfor vi er her ser dere.

Takk for meg ;0)

HI

Skrevet

Jeg forstår ikke helt.... har vi kvinner så dårlig selvfølelse at vi lar oss påvirke av hva noen fremmede skriver til oss på nett?

Personlig syns jeg nesten bedre om meg selv hvis en skriver noe helt på huet, eller noe stygt uten en veldig god grunn. For det er jo ikke jeg som er tullingen?!? Det er jo den stakkarsen uten sosialeantenner som egentlig har det store problemet.

Og egentlig er det vel ikke så mange psykopater her inne, bare en hel haug med frustrerte og hormonfulle kvinnfolk og ett par forvilla mannfolk^^ (men jeg ser jo at en og annens oppførsel kan forveksles med psykopatisk)

Det er ikke bare Hi her som har klaget over ting, det har vært en drøss med klager. Og hver gang tenker jeg, er virkelig folk så hårsåre når det gjelder fremmede folk som egentlig ikke kjenner deg i det heletatt?

For meg er det helt klar hva den virkelige verden mener om meg, det er det eneste som betyr noe. All annen useriøsitet fra ukjente som jeg ikke engang kan se når dritten blir sleng, blir det rett og slett bare blablabla...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...