petite fleur Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Jeg synes egentlig veldig lite. Var innom bloggen hennes en gang, og den var helt grei den, men vi er jo grunnleggende forskjellige når det gjelder interesser. Holder meg til interiørbloggerne, jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Jeg liker henne ikke lengre nå når hun har begynt å slenge dritt til andre bloggere! Ikke at jeg likte henne noe før, men nå kan jeg trygt si at jeg ikke liker henner! Hun ligger nå under Ina på listen min!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Liker ikke. Synes hun blir mindre likendes for hvert innlegg. I tillegg er det uinteressant å lese om hvor rotete hun har det eller hva hun har spist til middag. Trodde aldri jeg skulle si det, men tror faktisk at Ulrikke Lund har mer mellom ørene og, ikke minst, mer å komme med.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 Hun hengte ut EN blogger- ikke bloggere! Og med all grunn spør du meg. Liker Ida Wulff jeg, hun er vertfall ærlig om det hun gjør, mens andre bloggere later som det er slitsomt å poste et innlegg om dagen og få 20.000 i måneden for det, sier hun selv hvor heldig hun er. Ulrikke Lund gjør ingenting annet enn å poste svada om luft og kjærlighet for å prøve å virke dyp, i tillegg til å sutre om hvor sliten hun er av alt "jobbingen". Det er sååå slitsomt å blogge vet dere! Ellers må jeg innrømme at alle bloggere er bedre enn Nette Nestea..
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #9 Skrevet 25. august 2009 I quote: - Jeg må slanke meg- veier 51 kg! - Vil ikke bruke penger på ferien min, tror bare jeg får noen gutter til å spandere middag på meg der nede. (En million på konto og den 17 ferien på 6 måneder) - En liten fjortis spurte: Hvorfor er du så lei deg for tiden? Du virker så sinna på en måte. Håper det går bra med deg! Addet med tusen smiskeord" hvorpå Nette Nestea svarer "Kanskje fordi jeg har lesere som deg?" Jeg leser ikke bloggen hennes lenger da jeg synes hun fremstår som en bortskjet drittunge
Daddy-Oh Skrevet 26. august 2009 #10 Skrevet 26. august 2009 Ho er hvetfall veldig pen. Det ska ho ha.. Men leser ikke så mye av det ho skriver, så kan ikke uttale meg om det med bloggingen, men ho virker kul og oppriktig.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #11 Skrevet 26. august 2009 Dere som sier at Ulrikke Lund virker helt blåst. Og Ida Wulff er så perfekt, da vet ikke dere mye. Ulrikke bruker ikke bloggen sin får å få gratis ting og komme seg inn på utesteder osv. Hun har en blogg for å blogge, ikke for å bli kjendis. Ida Wulff derimot, hun tjener så mye på bloggen at hun får gratis pc-er, ferier, klær, frisørtimer osv, og det er det hun bryr seg om pluss det å være kjendis.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #12 Skrevet 26. august 2009 Syns ikke no vondt om Ida, leser ikke bloggen hennes for den er ikke helt min stil. Men syns det var morsomt når hun gikk fra 1. til 2.plass på blogg.no sin toppliste. Hun har jo av uante grunner hatt 1.plassen i evigheter. Alltid godt med litt konkurranse
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #13 Skrevet 26. august 2009 Hvem i huleste er det? Er hun kjendis? Virker som den største fjortisbloggen, skjønner ikke hva det er som fenger med den bloggen der, som gjør at folk må følge med på den?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #14 Skrevet 26. august 2009 Det er nettopp det jeg mener. Ulrikke Lund blogger ikke om sitt personlige, kjedelige liv, men andre ting som engasjerer henne. Hun har et liv utenom bloggen. Og når vi tenker oss om er jo Ida Wulff en 18-åring som kommer rett fra videregående. Det sier seg selv at hun ikke har så mye å melde.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #15 Skrevet 26. august 2009 Hahaha, som om jeg skulle ha sagt det selv! Jeg har ALDRI hørt om henne! Trodde faktisk at noen vurderte å kalle babyen sin detm, så det var det jeg skulle svare på. Tenkte jo at Ida er da et helt vanlig navn... HAHAHA! Har aldri i mitt liv hørt om henne, så noen stor kjendisstatus kan hun da ikke ha.... (ikke at jeg veit om alle kjendiser så klart)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #16 Skrevet 26. august 2009 Oi. Hun der har jeg aldri hørt om heller. Er kanskje ikke en av dem hun har i sin målgruppe akkurat. Skjønner meg ikke på dem som orker å lese om slike trivielle ting.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #17 Skrevet 26. august 2009 Hvor mye tjener de som har bloggen sin på topp 10 på blogg.no??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå