Gjest Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 "Vi" ... ? Hvordan skal jeg vite hva dere synes? Personlig syns jeg absolutt ikke de er hotte, iallfall..... :-S
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 han ene er litt søt, han med det lyse håret. men egentlig synes jeg de er mest irriterende. skjønner ikke hva de sier!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 En av de har i allefall stor kølle. Det vistes godt i drakten i "Ylvis møter veggen"!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 av og til blir jeg litt flaue på deres vegne.. er rart, men får sånn: å herregud, enn hvis det var min mann..
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Bård, kom deg ut fra dib med EN gang!!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 Jeg synes at han lyse er kjekk og at Ylvis møter Veggen var fornøyelig!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #8 Skrevet 25. august 2009 jeg syns "FYSJ Å FYDJ Å FY!!" om ylvis-brødrene! får spasmer om jeg er uheldi å kommer over de på tv.. syns de har utroli dårli humor, og at det er unødvendig å fylle beste sendetid me slikt tull som de lager! (hadde syns det samme om det hadde vært noen andre programledere) å utseendemessig, så nei takk...
petite fleur Skrevet 25. august 2009 #9 Skrevet 25. august 2009 Jeg er faktsik ganske så svak for Bård, he he :-) Showene deres liker jeg kjempegodt, noe av det er faktsik hysterisk morsomt. Men jeg har ikke sett Ylvis møter veggen osv, ikke min type underholdning.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #10 Skrevet 25. august 2009 De er vel kanskje ikke de hotteste, men heller ikke notte. Jeg er fan av showene deres, syns det er veldig artig! Unntatt det der rare pingu-greiene, det er litt flaut å se på. Og du som ikke forstår hva de sier må jo være fra Østlandet en plass, dere skjønner jo bare det dere vil skjønne, og det er den fæle dialekten deres!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #11 Skrevet 25. august 2009 Jeg hadde en "greie" for Bård da jeg var gravid nå sist. Jeg syntes rett og slett at han var skamdeilig. Jaja, skal sies at jeg ikke syns han er så råflott lenger nå (5 mnd siden fødselen, hehe), og jeg velger å legge skylda på hormonene. Men, jeg syns fortsatt at Bård er den hotteste av dem. Så, hvem har lagt ut denne tråden da tro? En av guttene selv, eller en av konene kanskje? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå