Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Hvorfor var dere det?Og vet mannen,og har han evt tilgitt? Bare nyskjerrig,kanskje har kvinner de samme grunnene som menn.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Har ikke vært utro mot han jeg er sammen med nå, og det vil jeg aldri være heller, men var utro mot en eks av meg. Grunn: han tente meg ikke lenger og jeg ville ha en ordentlig mann, ikke sånn metroseksuell en. Burde selvfølgelig gjort det slutt, men var jo glad i han. Holdt på lenge og, det var det verste. Han jeg var utro med var helt perfekt, en ordentlig flott, kjekk og digg gutt. Eneste minuset var at han var utro mot alle han var sammen med. Derfor ble han bare en pulevenn
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 spenning, sex, prøve nye følelser. leve litt "farlig", se hva som skjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå