Gå til innhold

Dere jenter som har vært utro...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor var dere det?Og vet mannen,og har han evt tilgitt?

 

Bare nyskjerrig,kanskje har kvinner de samme grunnene som menn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært utro mot han jeg er sammen med nå, og det vil jeg aldri være heller, men var utro mot en eks av meg.

 

Grunn: han tente meg ikke lenger og jeg ville ha en ordentlig mann, ikke sånn metroseksuell en.

Burde selvfølgelig gjort det slutt, men var jo glad i han. Holdt på lenge og, det var det verste. Han jeg var utro med var helt perfekt, en ordentlig flott, kjekk og digg gutt. Eneste minuset var at han var utro mot alle han var sammen med. Derfor ble han bare en pulevenn :)

Skrevet

spenning, sex, prøve nye følelser. leve litt "farlig", se hva som skjer :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...