Gå til innhold

Rart å dra på kino alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere? Når jeg var yngre så tenkte jeg at det var sært og trist!!

Men nå kunne jeg tenkt meg det selv:) kanskje blitt en særing, i en alder av 25 år:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare gjør det hvis du har lyst. Jeg hadde nok heller leid meg en film og krøllet meg sammen i sofaen om jeg skulle ha en kveld alene.

Men jeg liker meg ikke alene i offentlige sammenhenger. Kunne aldri satt meg ned på en kafe alene heller...

Skrevet

jeg hadde aldri gjort det. sitter alltid å syns synd på de som sitter alene. hvis jeg hadde gått alene hadde jeg hvertfall satt meg ved siden av noen. så det så ut som jeg ikke va alene. hehe.

men det burde ikke vært rart da...

Skrevet

jeg har gjort det en gang før, men følte med litt utilpass...men jeg bor på et veldig lite tettsted, hvor jeg kjente alle i salen. så ble annerledes når de visste alle hvem jeg var, og så at jeg kom alene...fjortis, ja...

i teorien er det jo ikke vits å dra med noen på kino, for man ser jo bare film..

har du lyst synes jeg du skal dra.

Skrevet

Jeg synes det er deilig å gå på kino alene! Kan se akkurat den filmen jeg vil, og bare slappe helt av! Men jeg er kanskje en særing på 26 år:)

Skrevet

Syns ikke det er rart i det hele tatt. Men selv kunne jeg nok aldri gjort det. Elsker å småprate når de kjører reklamer, he he.

Skrevet

Synes ikke det er rart. Når man tenker over det, så er jo ikke kino en spesielt sosial aktivitet etter at filmen er startet. Man sitter jo å ser på i taushet.

Skrevet

Jeg har vært på kino alene to ganger når jeg var yngre. Var vel 19-20 kanskje. Hadde ingen planer og så det gikk fin film på kinoen så da gikk jeg dit:) Synes det var helt supert jeg. Slipper å planlegge og fram og tilbake med venninner først.

Jeg har også vært på restaurant og spist middag alene en gang,bare for å ha prøvd det, og flere ganger har jeg vært på kafé alene. Spist lunsj og drukket en kaffe mens jeg har lest en bok eller gjort lekser(når jeg gikk på.skole).

Synes det er greit å utfordre seg selv litt jeg, tørre å gjøre ting alene uten å støtte seg på andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...