Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Hører ofte om prøverørsmammaer som har strevd lenge, men når de først får et prøverørsbarn, eller annen kunstig befruktning så går det ikke lang tid før de blir gravide på naturlig vis. Er det noen her som har en opplevd å plutselig bli gravid igjen (og muligens igjen) uten noen form for hjelp? Lurer fordi jeg selv er prøverørsmamma og håper jo at nr2 skal sitte helt uventet siden det er så styr med hormonbehandling!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Har et ivf barn og gravid igjen 11 mnd etter the natural way
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Kjenner i grunn bare en som har fått prøverørsbarn, så det er ikke mye til statistikk, men søsteren min fikk det. Og når det nærmet seg ønske om nummer to begynte de å prøve bare for å kunne si til legen at de hadde prøvd ett år, og vips, så gikk det av seg selv. Sikkert mange som ikke har det sånn, men dette var i alle fall hennes erfaring Lykke til med nummer 2!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Det kommer sikkert også veldig an på hva problemet er, og for min del er jeg redd for at prøverør er eneste mulighet til søsken, men håpet er jo der pga det jeg leser her og de jeg har hørt om som plutselig fungerer som de skal og blir naturlig gravid! Får prøve å ha sex stående i et skap ved neste fullmåne, så noe om det som et "godt" råd over her:D Flere med "overaskelselsbabyer" her? HI
Ranveig R Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Har ei veninne som ikkje akkurat har prøverørsbarn, men ho strevde leeeenge for å bli gravid og fekk det omsider til med hormonkur. Andremann kom heilt av seg sjølv og er drøyt to år yngre enn eldste.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 For våres del måtte vi ha IVF pga fars lave antall levende sædceller.Så dette gjaldt ikke oss. Men har hørt flere ganger (og jobber også med en som fikk barn på naturlige måten etter et prøverørsbarn),at etter at en kvinne har fått "fikset" problemet sitt,feks tette egledere,så har de fri bane til å få det til på egen hånd:-)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 Vi venter et "overraskelses-barn" om noen måneder, 4 år etter vårt prøverørsbarn:)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #8 Skrevet 25. august 2009 ååå så deilig å høre at det KAN ordne seg så enkelt for mange, og gratulerer til alle Men er det noen som har hørt eller opplevd selv å få det til på naturlig vis med få eller ingen eggløsninger før kunstig befruktning, men at eggløsningsproblemet ordna seg etter fødsel? Jeg lever i håpet skjønner dere for hormonbehandling takler ikke kroppen min noe særlig bra, og hverken mann eller barn fortjener og leve med hormonmonsteret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå