Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 http://media.causes.com/544740?p_id=5838309&ref=nf
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Kan du ikke skrive hva linken inneholder?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 En jente som var offer for hennes ste fars sinne. Bare nydelige bilder og små videosnutter av henne. Ikke noe sterkt, men bare så ufattelig trist
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 gråter her nå Ikke lett å ha ei toårig jente å se på det der, de fortjente sin straff, men det skulle jo aldri ha skjedd!!!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Fyyyyyy....grusomt, rett og slett horribelt.. Måtte inn og klemme sønnen min etter å ha sett den..HVORDAN kan man gjøre noe slikt med et lite og uskyldig barn???
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 faen jeg blir kvalm av sånne foreldre.. stefaren var en drittsekk men mora har skylden
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #8 Skrevet 25. august 2009 Åh herregud, dette er ille.........dette skulle aldri skjedd:-(( Stakkars stakkars lille og pappan som ble igjen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå