Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Jeg har frem til nå ammet datteren min i søvn. Hun er 9 mnd. Etter tips jeg fant her inne tok jeg affære og la henne våken i senga etter kveldspuppen. Det ble selvfølgelig protester!! Den første kvelden brukte jeg vel nesten 2 timer før hun sovnet. Jeg tok henne ikke opp, men trøstet henne oppe i senga og hysjet og strøk henne på ryggen osv. Andre kvelden tok det en halvtime og tredje kvelden rullet hun over på siden og sovnet uten en lyd. FANTASTISK tenkte jeg, og trodde alt hadde ordet seg. Men, den gang ei. Nå er vi i gang igjen.. Ville protester når jeg legger henne i senga, hyl og skrik, turning og styring. Hun reiser seg opp og finner definitivt ikke roen selv.. I tillegg våkner hun HVER natt og bruker nøyaktig to timer med protestering og styring før hun sovner igjen. Er så lei hyling. Ønsker så veldig at leggingen kan gå smertefritt for oss begge, og at natten kan være fri for hyl og skrik. Alle tips mottas med takk. Sympati også
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Har vel ikke noen gode tips tror jeg, men ikke dull med henne om natten, vær bestemt, gir du henne bra service om kvelden og natten så er det dette hun forventer. jeg har ammet min sønn i 7 mnd, for 10 dager siden sluttet jeg med dette, tok 40 min med vræling de første dagene, de siste 3 dagene har han brukt 15 min så håper det blir bedre om ikke alt for lenge.... gutten min våkner 533536 ganger hver natt for jeg har skjemt han bort med puppen, han bruker ikke smokk så jeg har blitt smokken hans..... Slitsomt! gleder meg til å sove noen timer sammenhengene.... Sympatiklem:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå