Gå til innhold

Er deres menn sånn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis min mann sender meg en melding, og jeg ikke svarer med en gang får jeg sånn meldinger:

-hvorfor i h**vette svarer du ikke???

-hallo

-hallo

-svar for f¤¤n!

-hallo!!

 

Ja, han er flink til å ødlegge dagen min, gitt.

 

Ikke har han noen grunn for å sende slike meldinger. Jeg har aldrig vært utro. men det har derimot han...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei min mann er ikke sånn og tror han hadde sliti litt da + fått en dyr tlf regning siden jeg sjelden høreromjeg får mld...

 

Men når jeg var gravid kunne jeg ha litt sånne små tendenser selv om han var ute på fylla med gutta og jeg våkna midt på natta og han ikke hadde kommet hjem. grusom følelse å ikke få tak i han. Var skikkelig hormonbombe-koko da, spesielt midt på natta. Kanskje han er gravid...?

Skrevet

si meg, er han fjortis eller?

og hva er egentlig problemet hans?har han så lite empati at han ikke skjønner at du kan ha det travelt akkurat når han sender melding?

da får du si til han at du nekter å svare på meldinger som er så frekke og lite vennlig, du har faktsik valget!

Skrevet

hehe, gravid ja, eller skikkelig PMS!

Jeg får disse meldingen om jeg f.eks er ute med venninner, eller ute å danser.

 

Fjortisoppførsel, ja. har sagt det til han, og DA skal jeg si han surner.

 

jeg svarer ikke på sånne meldinger, er jo derfor det eskalerer seg.

 

HI

Skrevet

Nei, min mann er aldeles ikke sånn.

Hadde han vært sånn, ville han ikke vært min mann!

Eksen min hadde sånne tendenser, og det er en grunn til at han er min eks for å si det sånn...

Skrevet

minner meg litt om min psykopat-eks!

Skrevet

vi har vært gift i 6 år og har 2 barn sammen.

Mine venner kaller han for psycopat. Jeg vet jo ikke åssen en psykopat er.. nei vet ikke jeg altså.

Er vel lettere for andre å se, enn hva det er for meg, som opplever det hver dag.

 

HI

Skrevet

Nei, selvfølgelig er ikke mannen min sånn, da hadde jeg nok funnet meg en annen mann:)

Skrevet

NEI ,det hadde jeg aldri funnet meg i .

Og det burde ikke du heller ,si til han at du ikke finner deg i og bli snakket til sånn.

 

Det høres ut som han ikke har noe respekt for deg .

 

Snakker du sånn til han?

Skrevet

nei, snakker ikke sånn til han. sender han ikke meldinger heller. har slutta å bry meg, etter han var utro i ca ett år tilsammen, uten at jeg visste det..

 

Kunne godt ha tengt meg å gå fra han, men han truer med å ta selvmord osv.

 

Hvis noen ser på meg, (mannfolk) ypper han nesten opp til bråk. etterfulgt av at jeg får en skikkelig til skjefteskur..:( jaja, jeg har jo valgt det selv. måtte bare få det ut

 

HI

Skrevet

Skaff deg en ryggrad jente!

 

Det er en av deres maktspill det å true med selvmord. Kvitt deg med jævelskapet..

Skrevet

Sånn er han ikke nei:)

Skrevet

jeg hadde selvsagt kasta dritten på dør, men siden ett familiemedlem havnet på sykehus etter å ha prøvd å ta selvmord, er jeg litt nervøs av meg. Dette noen år tilbake.

Og det var rund da dette skjedde, at min mann sto i med sin eks..!

han fortalte videre, ting jeg har fortalt han i fortrolighet.

 

Blir egentlig bare kvalm, når jeg tenker på det..

 

Trur jeg skal lete etter en leilighet jeg..!:) takk for støtten!:)

 

HI

Skrevet

niks.. ikke engang når jeg er ute med bare gutter gjør han sånn..

 

vi avtaler som regel en tid når jeg skal ringe hvis han må hente..

også får jeg kanskje 1 sms eller 2 iløpet av kvelden..

Skrevet

appropo guttevenner- det kan jeg ikke ha heller.. da blir det bråk. han har gått så langt at han redigere nummerene jeg har på telefonen.. truer guttevennene mine, slik at dem ikke vil være inærheten av meg.

 

MEN han derimot, sitter å snakker med ''jentevennene'' hans.

 

HI

Skrevet

Du har en syk mann.

Sånne kan ikke repareres.

Kvitt deg med tullingen.

Skrevet

Høres ut som eksen min jo. Ringte ofte å meldte med beskyldninger i hytt og gevær. Men det viste seg det at han var den som ikke hadde rent mel i posen. Det er visst et ganske kjent symptom det der, at når han er så hysterisk overfor deg, så er det han selv som har noe å skjule. Nei, kvitt deg med svineriet. Ingen fortjener slik dritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...