Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 leser at det er flere her som sliter med å mistenke mennene sine så spør i vei jeg også.. Min mann har alltid vært flink til å svare fort osv på mld, men nå i det siste når han har vært på forrettningsreiser osv så svarer han meg ganske sent på feks meldinger og ringer meg svært sjelden, han sier han er sykt stresset, han har myye å gjøre på jobben det vet jeg, men han har da tid til å ta seg en øl ute på kveldene men ikke ringe eller sende meldinger? Hva faen holder han på med?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Han er helt sikkert ute og pule en eller annen kollega. Sikkert derfor han er for opptatt med å svare på mld dine.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Hvordan skal jeg vite hva han holder på med?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Kanskje han syns det er godt å ta en pause fra jobben, og kanskje kose seg med en øl, uten at masekjerringa hans skal drive å plage han hele tiden. Kanskje derfor han ikke gidder å svare.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Masekjerring? Hvorfor skal en mann egentlig være sammen med en dame hvis han anser henne som en masekjerring 20:58? Da er det vel like greit å ta hatten sin å dra mener nå jeg.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 Ikke kos å bo sammen med en som skal mase. Ingen mannfolk liker det. Hvis han har det så stressende på jobben, så skjønner jeg godt hvorfor han ikke gidder å svare på mld dine eller ringe deg. Du er kona hans, ikke tilsynsføreren hans.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #8 Skrevet 25. august 2009 Huff, folk svarer så kvelmt her inne... Hvis du seriøst vil ha et råd: Hvis jeg hadde vært i tvil om min manns troverdighet, hadde jeg overrasket han med å komme på besøk på forretningsreisen. Helt klart. "Jeg har skaffet barnevakt, skatten min. Sånn at vi får et par netter sammen. Synes du fortjener det, når du jobber så hardt!" Det er verdt noen kroner å finne ut av om han er til å stole på, eller ikke. En annen ting er at du kan sjekke mobilen hans når han sover.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #9 Skrevet 25. august 2009 Dette er grunnen til hvorfor mennene er utro. Kvinnfolka stoler ikke på dem. Så da er det like greit å gå ut og finne seg en bimbo, for kona stoler jo ikke på mannen sin uansett.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #12 Skrevet 25. august 2009 Jepp, det er sånn det blir etter en stund sammen. Han står ikke på pinne for deg, fordi han begynner å bli lei/ tar deg for gitt/ trenger litt pusterom etc.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #13 Skrevet 25. august 2009 Når han ikke svarer tlf. så har han vel en god grunn. At du skal begynne å tvile på han, er bare rett og slett idiotisk.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #14 Skrevet 25. august 2009 min mann var akkuratt makan. fannt seinere ut at han hadde en elskerinne.
ninimi;) Skrevet 25. august 2009 #16 Skrevet 25. august 2009 Så mange ufine svar du får da.... litt amper stemning? Mannen min er også ofte i jobb reiser. Han jobber/er på seminar hele dagen. Forstå godt at han bare vil slappe av/ gå ut med kollegaer på kvelden. Det er ikke alltid vi snakker sammen hele dagen. Vi skriver ofte bare en go natt mld til hverandre. Det er jo en grunn til at vi velger og være sammen og få barn sammen. I alle forhold er det kjempeviktig og tenke på at en er to ulike individ med ulike tanker/meninger/interesser som skal fungere sammen. Det og ikke kvele hverandre men stole på hverandre er kjærnen i et godt forhold! Hva om du bare sender han en go natt sms og heller trekker deg litt tilbake. Kanskje oppretter han mere kontakt da? Håper det ordner seg for dere!!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #17 Skrevet 25. august 2009 Vel, HI, ikke ring han på kveldene, ikke send han meldinger. Da ser du om han gir noe lyd. fra seg. Og hvis han ikke gir en lyd fra seg, så tror jeg det er på tide å sjekke hvordan forholdet deres har det om dagen. Det er jo slik at enhver person kjenner savn, selv om man var lei når man gikk ut døra. Ikke så kult å ligge helt alene, hvis man ikke kunne tenke seg det da...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #18 Skrevet 25. august 2009 Første steget til en affære, ville jeg ha tenkt.
Daddy-Oh Skrevet 26. august 2009 #19 Skrevet 26. august 2009 Til 21:11 Syntes IKKE det er greit å lese andre mobiler! Uansett! Det er faktisk ting man KAN ha av private ting der og sist men ikke minst så kan meldinger eller lignende misforstås. Mobilen er en privat greie og den kan skape unødvendig krangling. Om dere ikke stoler mer på mennene deres så syntes jeg det er noe galt i forholdet. Et bilde hvar man holder rundt en/ei av det motsatte kjønn kan fort skape misforståelse, spes blant dere jenter som tenker deres med en gang. Og det kan og som sagt være meldigner fra kompiser som ikke er ment for å være for andre enn til nettopp deg. Nei, hold dere unna mobilen jenter!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #20 Skrevet 26. august 2009 Kan man ikke vise mobilen sin til partneren, så har man usunne hemmeligheter for hverandre. Samboeren min var veldig påpasselig på mobilen, nesten så han fikk hetta bare jeg flyttet den fordi jeg skulle vaske av bordet. Det viste seg at han hadde vært utro, og hadde masse meldinger fra henne på mobilen.. Han jeg er sammen med nå har ingen problem med å la meg låne mobilen hans, og hvis vi er ute og kjører og han får ei melding, så ber han meg lese den, likedan med mailen, hvis han venter på en mail, og ikke kan sjekke selv, ber han meg gå inn og sjekke.. Liker at vi har en sånn åpenhet. Dessuten.. Hvis han plutselig skulle forandre adferd i forhold til dette, vet jeg jo at noe har skjedd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå