Gå til innhold

Jeg er så lei meg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og mannen er borte på 7. dagen!! Kan derfor ikke dele det med han!! Det er ikke mulig å kommunisere med han, annet enn gjennom en santral.

Gruer meg sånn til han kommer hjem om enda noen dager, og forventningsfull spør om han kan glede seg til å bli pappa på nytt!! : (

.....trodde liksom det var noe å glede seg til nå, men i dag tidlig kom mensen!

Meningen at vi ikke skal ha flere? Bør vi være fornøyde med de flotte 2 vi har!? Er det et varsel? ......å, som jeg tenker.....og gjerne skulle hatt han og dele det med!!

Sorry deppeinnlegg jenter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har dere prøvd lenge på nr 3 da?

seff skal dere være fornøyd med de 2 dere har, men hvis dere har et ønske om et barn til så er det jo bare å fortsette å prøve:-)

klem!

Skrevet

Ikke lenge, men de 2 vi har er ganske store....så det er liksom nå eller aldri!!

.....og har tenkt aldri lenge, så da vi endelig kom på bedre tanker :) ....da klaffer det ikke! Begge de andre har kommet på første forsøk....

Mest deppa fordi jeg er alene med tankene tenker jeg.....

Skrevet

kjipern det da! men kjekt at man kan dele tankene med dib da:)

siden du har 2 fra før så vil jeg tro at den lille astronauten snart finner feste;-) ikke stress, heller prøv å kos deg med prossessen. for siden både du og mannen har vist dere fruktbare før, så vil jeg tro så lenge dere ikke er 60 år, at du er gravid på ganske kort tid.

for når man tenker på det så er man egentlig utrolig heldig at man har blitt gravid på føste forsøk flere ganger (har selv 2, pluss ei lille hull i gummi!!!), er jo så sykt mye som skal klaffe. og det er jo ikke mange dagene i mnden man faktisk kan bli det.

hvis du føler deg litt stresset så kan du jo evt kjøpe deg eggløsningstester? så ser du når du har det.

skal forsøke å følge med deg de neste mndene, for jeg er rimelig sikker på at det klaffer snart.

klem!

Skrevet

Heisann.

Det er kanskje litt tidlig å ta sorgene allerede nå da. Vi prøvde i 2 1/2 år før jenta vår kom helt av seg selv. Det er jo ikke akkurat så veldig stor sjanse for at det skal skje på første forsøk tre ganger da.... Så bare prøv igjen dere, så klaffer det nok snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...