babyfrøken *mamma* Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Prøver å finne frem i jungelen av bilstoler, men synes det er noe negativt med de alle jeg? Vil ha bakovervendt, isofix-feste, vært en fordel med mulighet for også å feste med beltet, også er det selvsagt superviktig med god sittekomfort for snuppelure... Anyone?
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 beesafe izi combi er vi veldig fornøyd med!
Elin snart mamma til 3 Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 kjenner GODT til den problemstillingen din der assa Den jeg tror jeg ender opp med er besafe sitt sete som er bakovervendt med isofix feste. Setet kan snus til forovervendt, men da må det festes med selene da ..(grrrrrr ) skulle vært isofix begge veier!!!
Zitro Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Superfornøyd med Maxi Cosi Mobi jeg! Verdt en kikk :-)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Vi er superfornøyde med BeSafe iZi Combi Isofix. Det er et supert sete, det står stødig og fint i bilen og lillesnuppa sitter kjempegodt i det. Det tar jo litt plass i bilen bakovervendt, men det er det verdt når vi føler at hun sitter godt
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Hvilket sete anbefales hvis man IKKE har isofix i bilen da?? Lillegutt er 4 mnd nå, men vokser snart ut av maxi-cosi setet... Når han skal ha mer klær på nå snart, så er setet for lite... Har ikke råd til å ettermontere isofix i bilen heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå