Mathilde75 Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Hei. Jeg er 16+3 og har ennå ikke fått innkallelse til ul. Burde jeg ringe å etterlyse det? Eller det vanlig at de er litt treige. Gyn skulle sende henvisning da jeg var i uke 8, pga tidlig ultralyd.
Tnica Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Jeg ville ringt å purret, det er jo ikke lenge til du skal ha UL. Legen min søkte fødeplass i uke 7 eller 8, og jeg fikk svar en uke senere med innkallelse til vanlig UL rundt uke 18.
aloha83 Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Hei! Jeg var hos legen i uke 7 og da ble det sendt inn papirer til sykehuset om fødeplass og ultralyd. Fikk inkallelse 1-2 uker senre og skal på ul i morgen(uke 18). Ring og spør de, det kan hende papirene dine er blitt borte eller at det har skjedd noe annet, det er meningen at du skal ha ul i uke 17-19 så du får nok time raskt hvis du ringer og snakker med de.
Mathilde75 Skrevet 25. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2009 Tusen takk for svar. Skal ringe i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå