*stine j-g-j *har født* Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Ser av det andre innlegget ditt at du blir satt igang 31. august hvis ingenting har skjedd før det. Er det frekt å spørre hvorfor du blir satt igang før termin? Grunnen til at jeg spør er at jeg er livredd for at babyen min skal vokse seg ut av dimensjoner før den vil ut! Takker for svar:)
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 hei hei:) Nå kom jenta vår 26.august, så da slapp jeg å bli satt i gang:) Jeg skulle bli satt i gang hvis det ikke skjedde noe før, pga at jeg var så ekstremt plaget med bekkenet, og jeg fødte en gutt på 4,2kg for 2 år siden. Nå var jenta estimert til 9% over gjennomsnittet, så jeg gråt meg til å slippe å gå fult ut.. Men jenta vår nå var 3870g, og var akkurat det samme og føde.. Så jeg kan jo ikke si at jeg hadde trengt å mase meg til det, men det er jo det at det er veldig tungt å bære på.. Mtp bekkenet og at jeg ikke er så stor av meg heller.. Nå var gutten vår 34cm i hodeomkrets og jenta vår 36cm, så jeg tror nok det er dette som teller i en fødsel... > Men håper det går bra for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå