Ettervinterkommervår Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Har etter et lite impulsanfall meldt meg på et bachelorprogram i pedagogikk (har noen emner i nordisk og psykologi fra før), og har veldig lyst til å gå opp til eksamen nå i vinter. Men det er 4 emner som deles på 2 eksamener, tilsammen 40 studiepoeng, så jeg tror kanskje det er litt vel ambisiøst. Kan velge å ta til våren i stedet om jeg ikke skulle klare det... Studiet er på Nla i Bergen- noen med erfaring derfra? Hvordan har dere tenkt å gjøre det med lesetid, etc- min gutt sover ikke så mye på dagtid så jeg håper på noen rolige kvelder...
allegodetingertre<3 Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 jepp, jeg studerer på HiB, snuppa er 4 mnd. Tar kun ett fag i utdanningen jeg holdt på med før jeg ble gravid, det går foreløpig brillefint:) Her sovner hun mellom syv og åtte og sover rundt, så har mange timer på kvelden til å lese og skrive. Jeg tenkte at jeg skal hvertfall prøve, går det ikke er det ikke verre enn at jeg tar det til neste år når hun er i bgh. Hvorfor ikke prøve å se hvordan det går?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå