Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Er det noe med hvor gammel babyen må være for å bli med på et badested. som f.eks pirbadet i trondheim? Eller har de glede av det som bittesmå?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Norsk Livredningsforbund anbefaler at man venter til babyene er 3mnd med å begynne på babysvømming, er ikke sikker, men jeg ville fulgt det. Og selvfølgelig kun vært i basseng med ekstra varmt vann, der vi har gått på babysvømming har det vært ca32grader i vannet. Husk at de blir raskt slitene når de er så små. Vi var vel i vannet maks 15-20min første gangen og det er veldig slitsomt for dem å bli dykket under og de bør bli tilvendt dykking. Vi dykket babyen først etter 3-4 ganger på svømmingen.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 "er ikke sikker på hvorfor" skulle det stå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå