Gå til innhold

kynnere...når kommer dem evt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen tak i magen innimellom,kan det være kynnere? det er i såfall tidlig syns jeg på 12+1...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også bare 12 uker og lurer på om jeg har begynt å få kynnere.. Har hørt at de kan komme så tidlig som i uke 11. Jeg tror også at man gjerne får kynnere tidligere og hyppigere når man har vert gravid tidligere. Selv venter jeg nr 2.

Skrevet

ja,hadde masse med nr 2 jeg å....husker ikke når de kom da men.Er på vei med nr 3 nå da...;-)

Skrevet

Husker ikke når jeg kjente det først første gangen, men seinere enn denne gangen. Nå kjente jeg det i forrige uke, uke 18.

Skrevet

i første sv.skap kom de i uke 15, denne gang kom de i uke 10.

Skrevet

Så der ER mulig så tidlig altså?? Jeg har også fått disse velkjente takene i livmor-området og lurt på om det virkelig kan være kynnere så tidlig. Hadde mye kynnere med de to første, men da var jo livmora så stor at jeg kunne legge hånda på magen og kjenne at den var helt hard. Nå er jo ikke livmora kommet over bekkenet enda. Men jeg har altså også kjent denne stramme følelsen som minner veldig om kynnere. Er bare 11 uker på vei med nr 3.

Skrevet

Hmm jeg har sammentrekninger noen ganger etter sex, men vet ikke helt om det er dette som er kynnere eller om dette rett og slett kalles sammentrekninger. Ubehagelig er det uansett. Fint om noen som vet kan svare om det er kynnere jeg kjenner.

Dersom det er kynnere har jeg hatt dem siden ca uke 9, men da bare etter sex, aldri ellers.

Skrevet

Dette er nok kynnere. Veldig vanlig etter sex, var selv plaget med det etter sex ved forje svangerskap, men jeg fikk ikke kynnere da før jeg var over 20 uker. Men det er jo så forskjellig. ;-) Ubehagelig, men ikke noe å bekymre seg over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...