Gå til innhold

Hva synes vi om brødrene Sand??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må si at jeg tenner litt på de:) Hehe... Innbiller meg at Aune Sand er en fantastisk elsker:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Like fristende som en dildo dyppet i arsenikk....

Skrevet

Mmmm... Nei takk! Men Vebjørn kunne jeg vurdert;)

Skrevet

De synes vi er ekle. Grøss!

Skrevet

Syns det var litt morsomt det Aune sa om Charlotte Thorsvedt jeg :P Hun er i slekt med meg, og jeg kan si at han traff spikeren på huet der, ja! Hun er snill, men konstant høy så ikke rart hun kommer med litt dårlig gjennomtenkte uttalelser. Hehe

Skrevet

Prater vi kustnerbrødrene eller de to fra Asker?!

For de to fra Asker er veldig tagbare, spesielt storebror, han er fantastisk!

Skrevet

Er Charlotte Torstvedt dophue? Det hadde jeg faktisk aldri trodd.

Skrevet

Vi har rett og slett ikkje gjort oss opp ei meining om dei. Burde vi?

Skrevet

Vi mener Vebjørn og Aune Sand. Kunstnerne:)

Skrevet

Tror Aune Sand er en av de ekleste mannfolka jeg vet om... Broren er grei nok.

Skrevet

Aune Sand er bare for teit for denne verden. Han lever i en egen boble tror jeg. Han blottet seg for meg i fylla en gang for mange år siden, og med det utstyret han viste til hadde han allllldri fått meg til sengs iallefall.....

Broren ser litt bedre ut, og er litt mer normal. Men han er jo noe for seg selv han også da....

Skrevet

synes og vebjørn ser mest normal ut av de to. Han synes å virke litt god om dere skjønner. har så snille øyne og et godt smil :)

Aune hadde jeg holdt meg langt unna. Han virker som ei skikkelig klyse.

Skrevet

Å Gud, Salad Fingers.. sjelden jeg ler høyt av noe jeg leser her, men der traff du spikeren på hodet!

Skrevet

Jeg fikk faktisk frysninger da jeg så dette innlegget, de er - i den grad det går an - forferdelig ekle begge to!! Aune er jo garantert den verste - er ikke de tvillinger også... Nei takk, spar meg!!

Skrevet

Likte kommentaren til Ranveig jeg, ja bør vi egentlig synes noe om brødrene Sand? :)

Skrevet

Charlotte Thorstvedt er overhodet ikke et dophue, og å spre slike falske rykter på nettet er usmakelig! Hun har ingen mulighet til å forsvare seg selv, og mange er sikkert dumme nok til å tro på det. 98% av all sladder er bullshit.

Skrevet

Fantastisk elsker?! Æsj, å ligge med Aune Sand må føles som å bli kravlet over av en haug med iberia-snegler.

Skrevet

Hun er ikke dophue, men hun røyker mye hasj. Hun jobbet på Checkpoint Charlie og tilbydde alltid meg og mine venniner et trekk på nach. Jeg var nemlig mye med henne før da vi faktisk også er jevnaldrede. Vet også at hun var sammen med en som solgte, men hun har jo klart seg fint. Erik brydde seg ikke vertfall for å si det sånn.

Skrevet

Bare å få seg til å stå frem å uttale seg som han gjorde her om dagen.. det sier vel litt om han...

Noen må skryte på seg damer,mens andre har de faktisk....

sier vel litt om han mere enn noe annet...han er og forblir ekkeli..... Hu huppetitta av marianne...er det det hu heter???? samme ulla. MÅ vise seg frem osv.. Greit hu har fin kropp, men dog.. NORMALE mennesker vet hvor grensen går vel....

Skrevet

Usannsynlig ekkel og rusa...Aune fyren

Gjest Antarctica
Skrevet

Nei, vi bør ikke gidde. De er vel aller mest noen ganske selvopptatte fjols, men vebjørn er i det minste en fagmann, han andre er en dilettant og en noksagt. Pokker, der mente jeg visst noe selv om jeg ikke gadd....

Skrevet

Vet ikke om noen av dere har lest det siste nummeret av magasinet FHM?

(manneblad som nok leses av guttas kjærester, hehe)

Der har de et portrett intervju med Aune Sand og han skryter der på seg å ha ligget med rundt 600 kvinner.

Greit at han er en kjendis men seriøst? For en ekkel type og ikke minst væremåte(ut i fra det man ser av han på tv)

Og som ei annen her skriver ( go som Aune Sand au nevner) så er visstnok ikke heilt ho Charlotte Thorstvedt helt god nei...

Skrevet

Aune sand dusjer bare hver 14 dag ,det er kvalm det ..

Skrevet

Hatt en close encounter med Aune Sand (totalt ufrivillig) der han faktisk satt og hvisket obscøniteter i øret mitt.

Dette var ved en premierefest til en av Harald Zwart sine filmer.

Det var ikke måte på hva han skulle gjøre med kroppen min.

Jeg satt kanskje i 2 minutter og hørte på ham, helt sjokkert og målløs, før jeg reiste meg opp og gikk til en annen del av lokalet.

Etterpå var det godt å kunne le av det med venner jeg faktisk var der sammen med. Person med større ego og minimalt med sosiale antenner enn Aune Sand skal man lete lenge etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...