Gå til innhold

Når man handler på strawberrynet.com....

Anbefalte innlegg

Skrevet

lønner det seg å handle en og en ting, eller kan man shoppe for 1000kr og satse på at toll og diverse blir refundert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en og en ting dersom tingene koster under 200kr. Det er jo gratis porto, så det blir jo like billig.

Skrevet

men hvordan betaler jeg da? en og en ting på kort?

Skrevet

Ja, du betaler en og en ting på kort. Det koster vel ca en krone hver gang du bruker kortet, men så slipper du toll. Du kjøper varen, betaler og går ut fra strawberry, så går du inn igjen og kjøper neste vae rett etterpå hvis du vil.

Strawberry betaler ofte tollen for deg hvis du sender inn kvittering, men det er ikke alltid de gjør det, så det er best å unngå toll hvis mulig.

Skrevet

Hva hvis de sender det som gave da?Er det tollfritt da?uansett pris'?

Eller må man betale toll på gaver .

Skrevet

Hei!

Selv har jeg alltid fått refundert tollen jeg har betalt for varer bestilt på strawberrynet, og det har blitt en del ganger ja!

Men det er jo litt ekstra arbeid med å fakse/scanne og sende kvittering på mail da... Kommer an på om du "må ha" alle varene med en gang eller om du kan vente noen dager på hver vare.

Skrevet

De sender ikke som gave, så den går ikke. Selv om du krysser av at det er gave så skriver de prisen på pakken.

Alle pakkene kommer som regel samme dag, siden du bestiller dem samme dag.

Skrevet

Jeg har handlet der mange ganger og alltid fått refundert toll og moms. Scanner bare kvitteringen og sender i en mail - og cirka en ukes tid etterpå er pengene på kontoen min:-)

Skrevet

tusen takk for svar alle sammen... skal bestille derfra imorgen, så da får jeg se hva de enkelte tingene koster før jeg bestemmer meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...