RedBell Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Jeg var hos jordmor i dag og ble målt 27 cm. Jeg er i uke 31 i dag.... Jordmor sa at jeg ikke nødvendigvis trengte å bekymre meg, men at det var litt mindre enn hun hadde ønsket. Jeg ligger så vidt innenfor det grønnefeltet. Er det flere med denne erfaringen? Kan baby'n være 'riktig' strørelse likevel?
nesten30 Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Ligger helt nederst på grønnlinjen jeg også.... er nå 38+2 og har vært til mange ultralyder m/vekstkontroller frem til nå (dette pga. at jeg mangler en blodåre i navlesnoren, ikke pga. lavt SF-mål). Småen har hatt normal vekst fra uke 31, men er liten:) Så lenge småen holder seg til sin kurve og følger den veksten som hører til den kurven, trenger du nok ikke bekymre deg. Men, vær flink å spise riktig og sunt
Thale'min_Og_Meg Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Hei Jeg har det samme som deg.. men hos meg er den helt nede på det hvite og flatet bare plutselig ut. Dette var i uke 35 tror jeg. Hun var da 27% for liten. Men har blitt fulgt nøye opp etter det, og nå har hun vokst. Er i uke 39 nå og ble strippet i går Så føler jeg har blitt passet kjempe godt på. Og alt er fortsatt fint med lille jenta mi. Tror bare hun er litt liten Det kommer nok ann på hvem som måler også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå