Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I morgen blir jeg lagt inn på Bærum Sykehus, også lurer jeg på om hva man får der.

Er jo ikke noen vits å ta med seg mer enn jeg strengt tatt trenger. Vi kommer til å ta med klær (meg og baby), nettingtruser, babyteppe og toalettsaker til meg.

Hva får jeg til babyen?

Vi bor nærme, så mann kommer til å ta med klær ved behov. Kamra og sånn har jeg pakket selvsagt.

Men noen som har erfraring fra akuratt Bærum Sykehus?

Vennelig hilsen og takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har født her???

Får man f.eks. ammeinnlegg? Har en pakke her, men vet ikke om jeg skal drasse med den eller ikke...

Noen som kan svare litt generelt kanskje?

Skrevet

Tror ikke du kan regne med stort. Har dessverre ikke noe detaljert svar, men så vidt jeg kan skjønne ut i fra et lite opphold på føden nylig, er det ikke annet enn bind og nattserk du kan regne med.

Jeg ville absolutt ha tatt med det meste!

Skrevet

Ooooog lykke til, selvfølgelig!

Så i en annen tråd at du skulle møte babyen din i morra!

Skrevet

fødte på bærum for 6 år siden.bebi hadde sykehusgenser og helsetepper+dyne under oppholdet.så til henne hadde vi bare hjemreiseklær tror jeg......bleier og stelleting fanns også..da..:)

hadde med klær og toalettting til meg selv...var vanskelig å få tak i ting der og da om det var noe man trengte så jeg husker jeg tenkte at neste gang skal jeg ha med: mange ammeinnlegg!!! bind,(stooore!)nettingtruser, klokke( hadde ikke tidsperspektiv eller døgnrytme etter fødselen husker jeg)blader og litt godis el lign for kiosken var da ikke åpen så lenge og litt "vanskelig" å gå til når man ble svimmel bare man prøvde å reise seg...:) spørs jo litt når på døgnet man føder og sånn men jeg ble fort alene og kom meg ingen steder så da var det kjedelig å ikke ha med seg noe... under fødselen hadde vi ikke med mat til pappan og det var dumt for det var ikke noe der og hvis det var noen måltider inplanert under fødselstiden var det bare mor som fikk så nå er samboer veldig nøye med å få med seg mat...ikke gøy å være fødselshjelper i maaaaaange timer uten mat og drikke..:)

men nå skal jeg føde i sverige så sitter selv og lurer på om jeg har fått med allt...her er det pasient hotell så da er det enda mer som skall pakkes :)

lykke til!!

Skrevet

Da har jeg tatt med det meste ja :-D

Mann er jo med, og det er jo sykehusapotek der, om vi skulle gått tom for noe.

Vi gleder oss veldig selvsagt til å møte lille snuppelure snart nå :-D Milde, jeg måte bare stå opp jeg, klarte ikke sove mer. Sikkert kjempedumt, men nå har jeg vridd meg i en time i sengen, nå orket jeg ikke lenger....

Både klær til babyen og meg, har jeg pakket + lagt frem mer klær til her hjemme, og vi bor nærme, så da burde alt være i orden.

Kl. 0900 skal vi møte på sykehuset.... Spennende :)

Skrevet

Nå har jeg pakket det meste, og det jeg ikke har får mann ordnet for meg. VI skal møte i dag kl. 0900, og har planlagt KS, så jeg er fastende nå på spiseting, men mann får komme god og mett, så har jeg slengt litt godis i bagen + drikke..

Det er takk og lov sykehusapotek der, tror ikke det var det før, men er ikke sikker, så det jeg går tom får, håper jeg mannen min får tak i der, ellers så bor vi bare 7 minutter unna eller noe sånt :)

Lykke til du også, og husk mat til pappan ja, stakkars fikk han ikke noe? Nesten frekt, spør du meg....

Skrevet

Masse lykke til i dag!!!! Åååå så spennede!!! Er nok bedre å ta med seg litt for mye, enn å mangle noe:) Men er jo ikke så mye man trenger på sykehuset!

Jeg er vel ikke så langt unna deg;-) Bor i Sandvika!

Lykke lykke til i dag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...