Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går alltid på do før jeg legger meg, og etter at jeg ble gravid, må jeg alltid stå opp igjen etter 10 min. for å tisse.

Men inatt ble jeg nesten frustrert... Jeg MÅTTE tisse 6-7 ganger etter hverandre. Hver gang jeg la meg ned i senga igjen, MÅTTE jeg opp IGJEN!!

Men er det "normalt" da? Skulle ikke det normalt ha gått over nå som jeg er i 2.tri. Er 14+4 i dag.

Flere??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder på ennå jeg, er i uke 27... Så har gitt opp håpet at det kommer til å gi seg. Kan ikke huske det var sånn forrige gang.

Men skal ikke klage, for tiden er det den "største" plagen jeg har (så lenge jeg ikke gjør store sprell med bekkenet). :)

Skrevet

Ja jeg løper på do i ett... er 12+3 uker

Skrevet

Jeg har flydd sånn leeeeenge nå, er 27+3...

Får vel bare leve med det ;)

Skrevet

Jeg flyr på do maaange ganger i løpet av dagen, og våkner nesten en gang hver natt for å tisse... Har holdt på sånn siden jeg var ca.10 uker.. Jeg er 14+2 i dag... :)

Skrevet

Her også... Syns det er så slitsomt! Ikke alltid jeg får sove igjen med en gang heller, etter at jeg har krongla meg frem til doen om natta i halvkoma!

Var på kontroll hos legen istad, og måtte bryte kontrollen "der nede" fordi jeg bare måtte løpe på do... Kommer så brått også, holder nesten på å tisse på meg enkelte ganger, om jeg det er et stykke til do..

Har to helt like svangerskap, det for 12 år siden var prikt likt, eneste jeg slet med da også var halsbrann, tretthet og denne do-flyginga i tide og utide... Så jeg kalger ikke, selv om det kan være en smule irriterende iblant!

:)

Skrevet

Ja, er enig i at det kan være litt slitsomt.

Meeen, jeg skal vel ikke klage, når dette snart er den eneste "plagen" jeg har :)

Man får vel bare holde ut lengre,ikke noe annet å gjøre :)

Skrevet

JA!!!:-/ Det er fryktelig irriterende.. Er litt slapt neddi der etter forrige fødsel, så må vel trene opp muskelene mer. Hvis jeg nyser, kommer det nesten alltid noen dråper.. :( Må ha truseinnlegg om jeg skal være sikker en hel dag. Om natten våkner jeg som regel en gang som jeg føler jeg må på do. Værst om dagene på jobb, når jeg drikker mye vann og må på do så ofte..

Skrevet

Samme her..må på do mange ganger om natten jeg å..har vel ny rekord på 5 ganger i løpet av en natt:)

Men det hører vel me!!

Skrevet

Springer på do kjempeofte. Er 20+2. Moren min fortalte at når hun skulle ha meg så hadde hun det slik hele svangerskapet. Jeg trodde visst blæra hennes var en trampoline

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...