Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Ammet dere eller ikke? Noen som kan si meg hva velling er, og evt når det gis?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Jeg begynte når gutten min var 3 måneder, ammet han.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 mamman min ga meg grøt da jeg var to mnd... hun ammet meg til jeg var 6 mnd. men jeg likte ikke så godt morsmelk?!?!?!?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Jeg tror det var vanlig å gjøre litt mer som man selv ville før jeg:-) Moren min ga også grøt fra jeg var 2 måneder... Og, hun strakk ekstra hull i tåtesmokken så jeg skulle få godt med melk når jeg sugde ;-)) Litt annerledes i "gamle dager" Jeg begynte med smaksprøver på grøt når lillegutt var 4 mndr. Jeg ga mme, og han ga signaler om at han hadde behov for mer næring..
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Jeg ammet, og begynte med tynn grøt til henne da hun var 6 måneder.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Begynte med grøt da hun var 4 mnd. Hadde akkurat sluttet å amme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå