AngryBird Skrevet 25. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 25. august 2009 ....Som smertelindring ved fødselen, altså
my&E *mistet vår datter* Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 etter hva jeg har hørt så er det kanskje fordel at du har prøvd dette før, men ved akutt smerte er det ikke VELDIG nødvendig - for hvis man reagerer bra på nålene, så skal det hjelpe med en gang. Jeg kommer til å prøve akupunktur som smertelindring tror jeg... Har gått til modningsakupunktur 3 ganger nå - og har også prøvd akupunktur tidligere pga stress på jobben. jeg er veldig fornøyd og har hatt nytte av det. verdt å prøve synes jeg. Men vet ikke HVOR de setter nålene. Mulig de setter en i hodet og noen i føttene. Men det gjør at du må ligge/sitte i ro, uten mulighet til å gå rundt når riene kommer... så er litt usikker. Spørs jo hvordan kroppen takler smertene kanksje?
puttelutten <3M&M<3 Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 jeg hadde aldri hatt noen form for akupunktur før forrige fødsel. Men da pressriene kom og var såpass intense som dem var satt jm akupunktur for å få meg til å slappe av. Det var fantastisk, endte faktisk med at jeg duppet av mellom pressriene og dermed hadde ekstra energi til trykkingen.. Jeg skal definitivt ha det igjen denne gangen
my&E *mistet vår datter* Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 så bra! Da skal jeg HVERTFALL prøve. Håpe de har like bra effekt på meg som for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå