Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....Som smertelindring ved fødselen, altså:P

Skrevet

etter hva jeg har hørt så er det kanskje fordel at du har prøvd dette før, men ved akutt smerte er det ikke VELDIG nødvendig - for hvis man reagerer bra på nålene, så skal det hjelpe med en gang.

Jeg kommer til å prøve akupunktur som smertelindring tror jeg...

Har gått til modningsakupunktur 3 ganger nå - og har også prøvd akupunktur tidligere pga stress på jobben. jeg er veldig fornøyd og har hatt nytte av det. verdt å prøve synes jeg.

Men vet ikke HVOR de setter nålene. Mulig de setter en i hodet og noen i føttene. Men det gjør at du må ligge/sitte i ro, uten mulighet til å gå rundt når riene kommer... så er litt usikker. Spørs jo hvordan kroppen takler smertene kanksje?

:)

Skrevet

jeg hadde aldri hatt noen form for akupunktur før forrige fødsel. Men da pressriene kom og var såpass intense som dem var satt jm akupunktur for å få meg til å slappe av. Det var fantastisk, endte faktisk med at jeg duppet av mellom pressriene og dermed hadde ekstra energi til trykkingen.. Jeg skal definitivt ha det igjen denne gangen :)

Skrevet

så bra! Da skal jeg HVERTFALL prøve. Håpe de har like bra effekt på meg som for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...