firemerkersmør Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Jeg skal lage dåpskaken (marsipankake), og har lyst til å gjøre litt ut av det. Skal kjøpe en pyntefigur, men har lyst på litt mer. Kanskje ha på litt farge mm. Vil gjøre lit ut av det med enkle midler, og noe jeg kan få til. Har sett litt på cacas.no, men er jo umulig å se hva ting skal brukes til. Noen som har forslag til pynt, noen gode hjemmesider med forslag, og en god nettbutikk? Taknemmelig for hjelp :-)
*Rutletutt* Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Hvis du ser på www.festkaker.no og går inn på galleri der, så er det masse bilder av flotte kaker og mye inspirasjon! har nettbutikk der også, men jeg har ikke erfaring derfra...har kjøpt farger ol på hobbybutikk;o)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 www.wilton.com der får du masser med gode ideer. Et tips er f.eks. å bruke sån colour mist, får kjøpt de på cacasbutikken i oslo. Vet ikke om det finnes å kjøpe på nettet
*Rutletutt* Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 De har også et forum der som er veldig bra - har fått masse tips og hjelp der inne. Har forresten handlet noe fra Squires Kitchen, men ikke fått det enda, så vet ikke mer om det enn at prisene ser ut til å være greie;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå