olebrum78 Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Er jo mett, men vil så gjerne han noe søtt
erteposen + 4 Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Det sies at om en avslutter måltidet med noe søtt så spiser en mindre utover kvelden og søtsuget forsvinner. Vi har alltid smoothie til dessert. For min del så er jeg alltid trett etter middag og jeg tror kroppen min vil vekkes med litt sukker. Jeg kan ikke sette meg ned i sofaen, da sovner jeg. Ammete med honning i er snopet i dag:)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Eller som jeg har hvis jeg ikke kontrollerer det: reaktiv hypoglykemi http://blodsukker.wordpress.com/
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Hvorfor? Det vet jeg ikke. Men jeg vet at en bit mørk sjokolade hjelper, eller kesam med frukt:) Eller en stor godtepose:P
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Enkelte ganger etter middag, så må jeg ha noe søtt for å bli tilfreds, og da er jeg mett leeeenge, trenger da ikke kveldsmat. Tar jeg ikke noe søtt rett etter middag, så kan jeg begynne å småspise utover kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå