Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Leste det var opptil 6 ukers behandlingstid på deres sider. Jeg søkte forrige uke og lurer på om noen har ventet så lenge eller er det håp om at behandlingstiden går raskere ?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Dytter... Jeg søkte for 3 uker siden og skulle gjerne hatt de snart. Men vi må vel vente tiden ut.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 jeg fikk vite at det kan mellom 6-8 uker. vet at det kan gå fortere, men i denne tiden har skolene startet opp - og mange studenter har en uvane om å vente til de begynner på skolen før de søker om lån og stipend.. så da må vi nesten bare vente da :/
Anonym bruker Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 søkte om lån for 14 dager siden, fikk vite i går at søknaden var ferdigbehandlet, men må jo vente til jeg får brevet i posten, signere det, og sende det tilbake før jeg får pengene.. Men da har du iallefall en liten pekepinn på hvor lang saksbehandlingstiden er akkuratt nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå