Gå til innhold

undelig ting å komme på men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her inne som har hatt en mannlig jordmor? slo meg plutselig at det kanskje ville vært litt rart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne hadde med en mannlig jordmor-student under sin fødsel. Jeg hadde ikke villet det. Jeg har satt det som et av ønskene for begge mine fødsler, at jeg vil ha kvinnelig jordmor. Vil ikke være komfortabel med at en annen mann enn mannen min "graver" oppi der. Sikkert mange som ikke bryr seg om det og tenker at så lenge det er en jordmor som vil ditt og barnets beste så spiller kjønnet ingen rolle, men for meg gjør det det. Jeg ønkser ikke en mannlig jordmor :)

Skrevet

Hehe jeg har faktisk ikke tenkt på den muligheten.. ;) Tror ikke det ville gjort noe egentlig, brydde meg fint lite om jordmora forrige fødsel. Hadde i grunn mer enn nok med meg selv!

Men ville sikkert stusset litt til å begynne med, hehe :)

Skrevet

jeg ville ikke hatt en mannlig jordmor. sikkert teit men... tror jeg hadde syns det var pinlig, er derfor jeg har kvinnelig lege også. vi er vel alle forskjellige akkurat der og har flere venninner som heller vil gå til gu hos en mann mens det aldri kunne falt meg inn å gjort det...rødme...

Skrevet

Gjør meg ingenting å få en mannlig jordmor. Etter 4 år som prøver, utredninger og IVF forsøk er jeg ganske vant til menn som "graver oppi der" hehe. Så for meg spiller det ingen rolle om det er dame eller mann, så lenge vedkommende er forståelsesfull, vennlig, kompetent og støttende.

Skrevet

^Jeg har en mannlig jordmor :-)

Han er kjempeflink!!

Og plager meg ikke noe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...