Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Kan jordmor finne ut ca hvor langt man er på vei ved sf målene??
NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 hun kan jo måle sf for så å se hvor du havner på tabellen over normalutvikling.. men den kan jo ikke gi en helt sikker uke, ettersom ho ikke kan vite om du er større elelr mindre enn "normalt" eller gjennomsnittsveksten... for å finne termin må du nok på ultralyd..
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 25. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2009 ja tenkte det ,men das får jeg kansje en mere riktig pekepinn??...Legen da tru? skal dit på torsdag,kansje hun tar gu...kasje hun kan hjelpe...HÅPER!!!!
småen og smulan Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Om du er så tvil om riktig termindato bør du vel sendes på tidlig ul for å bekrefte riktig dato?
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 25. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2009 Ja skal høre om jeg kan få det av legen min nå på torsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå