Gå til innhold

Hvordan kan jeg gjette kjønnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL tidligere i sommer, og fikk da ikke vite hvilket kjønn babyen har. Og jeg har ingen spesiell følelse mot det ene eller det andre. Svigermor sier at det er en gutt, og mamma mener det er ei jente.

Finnes det ting som kan peile meg ikk på hva det er jeg har i magen? Er litt nysgjerrig.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selvsagt kan du ikke gjette deg frem til kjønnet, hadde vi alle kunnet det hadde vi ikke trengt å se det på ul.

det finnes INGEN oppskrift på hverken det ene eller det andre, alle kvinner er forskjellig og alle svangerskap er forskjellig, så ta en ul til om du vil vite det

Skrevet

Tja, hvilket kjønn du nå gjetter, så har du jo 50% sjanse for at det er rett. ;)

Enten får du vente i spenning, eller så får du ta en ekstra UL, som arachnia sier.

Skrevet

Nei, det skjønner jo jeg også.... :)

Jeg tenkte mer på alle disse ryktene og kjærringrådene i hytt og pine, fordi det er gøy:)

Type: Høy mage, lav mage, treg mage, hodepine og alle de tingene der..

Ikke fordi jeg tror jeg kan gjette meg fram til hva jeg får, men fordi det hadde vært gøy å ha noe å fundere på, siden jeg ikke får vite hva det blir...

:)

Skrevet

...som ett til! sier, mener jeg jo...

Skrevet

Det var snakk om en pumbotest her for litt siden. Altså tisse i et beger med litt plumbo i (oppskrift står ett eller annet sted på 2 tri her) og det ville vise kjønn.

Skrevet

har du tatt ring testen? d har stemt alle gangene på meh og den viser hvor mange unger du får. du tar lenka av kjedet dit og ringen din. holder den over undersia av håndledet ditt. går den i ring blir d jente og går den opp og ned blir d gutt.

lykke til....

Skrevet

Sjefen min tok ring-testen på meg (det har stemt på mange her på jobben, så veldig spennende). Gifteringen min og ett av mine hårstrå gjennom. Ringen beveget seg og viste først gutt (vi har en gutt fra før), så endret den bevegelsesmønster... og så kom jenta... og så stoppet den bare. Så hvis den stemmer blir det ikke flere på oss (og det var heller ikke planen). Så blir spennende å se på ul om de kan se noe og om det stemmer. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...