Gå til innhold

trur vel jeg hører til her nå men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!!! Etter mens termin skulle jeg liksom være 12+1 i dag...men var på ul i uke 10 og legen mente jeg ikke kunne være så langt på vei for forsteret var så lite,han mente jeg bare var i uke 6-8 og flyttet termin fra starten på mars til starten på april.Spiller forsovidt ingen rolle,bare barnet har det bra og er vellskapt,men så forvirrende å ikke hvite hvor langt jeg egentlig er på vei.håper det går fort til førsten på oktober for da har jeg orgainale ul timen så får jo hvite det da men likevel.Noen som har opplevd å bli satt tilbake en hel mnd eller? Forvirret!!!!!Jeg har skikkelig mage fått og føler og på kroppen at det stemmer mere med 12+1 enn 7+....har hatt litt uregelmessig mens siden mai se....Takk måtte bare få ut litt frusterasjon!!!!Er forresten gravid med nr 3.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Mange som blir satt tilbake ja, men 1 mnd hørtes mye ut. Når var første dag i siste mens da? Er jo stor forskjell på 12+1 og 7+ liksom.....

Selv var jeg på tidlig ul i uke 7 og da var embryoet bare 12,7 mm. Nå når jeg er 13+3 er fosteret snart 10 cm liksom... Sånn til sammenligning. Hva var CRL målet på ul da?

Hmm...

Skrevet

Hadde mens 1juni så det tilsier termin ca 8mars...men legen mente nurket var for lite til å være ti uker.Han sa ikke noe om mål:-( Er spent for skal til kontroll på torsdag til legen min og gu legen skrev et skriv til henne så kansje jeg får hvite noe mere da...Trur bare jeg får gå ut i fra mens termin og heller se når jeg kommer på ul i oktober.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...