Gå til innhold

Trenger skilsmissebarn å bli implementert på skolen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plan for implementering av skilsmissebarn på skolen. Dette er en sak på neste foreldremøte.

Trenger man virkelig en plan for dette ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tydeligvis, siden det er egen sak på møtet.

Skrevet

Selvom de har satt det som en sak på møtet så kan jeg ikke se at dette skal være nødvendig.

Trenger barn med foreldre som bor sammen å bli implementert ?

Skrevet

Hvordan implementerer man et barn? Er det smertefullt for barnet, og il det trenge vitamintilskudd i lang til etterpå? kan man implementere voksne også?

Skrevet

Spør først om det finnes dokumentasjon på hva skolen har gjort for å implementere skilte ansatte i det psykososiale miljøet i lærerkollegiet.

Jeg tviler ikke på at skilte ansatte er implementert, men dokumentasjon er viktig i skolen.

Skrevet

IMPLEMENTERE? Virkelig? Noen bør avstå fra fremmedord ti lde vet hva de betyr!

Men hvis man faktisk har planer om å implementere barn, syns jeg nok det er best å ha en plan, ja...

Idioti!

Skrevet

Implementere? Haha. Blir sikkert et bra møte.

Skrevet

Hva betyr det da? Nå ble jeg nyskjerrig...

Skrevet

Regner med det handler om samarbeid mellom skoler der foreldrene har delt foreldrerett, samt kanskje også samarbeid mellom foreldre der begge bor i samme skolekrets? Det blir jo litt ekstraarbeid for skolene i slike tilfeller, og de trengs sikkert en plan for hver enkelt elev.

Men å implementere barnet, det høres jo litt søkt ut :-)

Skrevet

Er det ansatte på skolen som har skrevet den innkallingen? Da ville jeg stilt spørsmål ved om de var kompetente til å undervise.

"Plan for implementering av skilsmissebarn på skolen". Hva i all verden betyr det? Å implementere er å gjennomføre noe så det står altså: "Plan for gjennomføring av skilsmissebarn på skolen".

Ordet "skilsmissebarn" er jo også merkelig i et brev til foreldrene.

Kan du, HI, please spørre skolen hva i all verden de driver med og så rapportere hva du fikk til svar?

Skrevet

Man stiller ikke et spørsmålstegn!!

Stille et spørsmål

Sette et spørsmålstegn

KAN DET VÆRE SÅ VANSKELIG??

Skrevet

Er'e meg du prater til? Jeg har da vitterlig ikke stilt et spørsmålsTEGN?

Skrevet

Hun stiller ikke et spørsmålstegn, hun stiller et spørsmål....

Var det så vanskelig å lese....??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...