Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Jeg er ca 5 uker på vei. Er redd for å miste. Har den siste uka hatt menssmerter, men har skjønt at det kan være vanlig. Men nå har jeg også fått vondt nederst i ryggen. Er det like vanlig? Dere som dessverre opplevd å miste, hvordan var formen før det skjedde? Hadde dere noe vondt, el noe som tenkte at nå mister jeg? Takk for svar. Hilsen ei som ikke klarer å tenke positive tanker...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Trøst deg med at skulle du miste, er det fordi det er noe i veien med spiren din. At den mest sannsynlig ikke er levedyktig likevel. Da er det nok bedre å miste før heller enn senere. Prøv å godta at det som skjer det skjer., og det er bare å vente å se. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Jeg opplever det samme som deg. Er 7 uker på vei og er veldig veldig redd for å miste Jeg har hatt spontant abort før. Fikk ikke noe vondt, men jeg blødde mye da. Så ble jeg gravid igjen etter 2 mnd og fikk en nydelig gutt som er 5 år idag. Men ikke vær beskymret, den skal sitte skal du se.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Jeg har hatt 2 MA, har da naturlig nok ikke hatt symptomer. Men har også hatt 2 SA, som jeg skjønner er hva du er redd for. Den første gangen var jeg i 6.uke. Da fikk jeg riktignok en slags ryggsmerte, men dette var mer en ri-lignende sterk smerte like før jeg fikk kraftige blødninger, altså ike en murrende, vedvarende smerte som sikkert er hva du mener. Den andre gangen var jeg i 8.uke, og hadde ingen smerter, bare blødninger som varte i flere uker. I tillegg til disse misslykkede svangerskapene, har jeg født to barn og er nå gravid med mitt tredje. I alle disse graviditetene har jeg hatt både mensmurringer og vondt i korsryggen, uten at det har vært noe galt:) Har inntrykk av at dette er veldig vanlig! Dersom du synes at smertene blir sterke, kan du alltids kontakte lege eller jordmor. Ellers kan jeg anbefale en tidlig ultralyd etter hvert, det er veldig beroligende å se at hjertet slår:) Jeg vet godt hvordan det er å bekymre seg i starten på svangerskapet, og skjønner at du synes det er vanskelig å være positiv. Men menssmerter i seg selv er ikke et tegn på å miste. Hvis du får blødninger bør du kontakte lege, men ellers er sikkert alt OK! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Tusen takk for svar. Ble litt mer rolig nå, men tankene er der. Så vondt det må ha vært å ha to MA og to SA. Du må være sterk som "orker" å prøve videre Lykke til viderer du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå