Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Etter å ha vært her inne en stund ser jeg nå at endel her hverken eier vanlig høflighet,vennlighet,forståelse eller omsorg for andre mennesker. Her er vi så mange gravide i forskjellige aldre,men forskjellige bakgrunner og erfaringer og det må da gå ann å støtte hverandre? Er det så lettvindt å slenge med leppa fordi man ikke ser den man skriver om,med?Det sitter et annet menneske på andre sida med følelser og tanker som deg... Som kanskje er veldig følsom nå...ser at det liksom er greit å henge ut folk som har kommet med innlegg som ikke passer den enkelte her??? Her bør det virkelig være en moderator som tar affære! For noen av dere jenter mista jo fornuften når dere ble gravide,eller er det virkelig sånn dere behandler andre mennesker? Kan man ikke svare på en ordentlig måte eller irriterer seg over det andre skriver kan man vel la være å svare da...er kjempeenkelt...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Det er ikke bare gravide her inne . Og om du syns det er ille her nå ,så kan jeg love deg at ting har vært mye værre her inne .
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Ja, alle dere gravide som skal forandre "dib-verden" Wake up and smell the coffee! Dette forumet er felles for BiM, DiB og BaM. Så det er VELDIG mange her inne som ikke tusler rundt som hormonbomber også, faktisk er vi nok i flertall til og med! Er det ikke trivelig nok for deg her har du følgende muligheter; hold deg unna forum med anonymknapp, eller stikk til babyverden!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Kjempeintelligent...bare å gratulerer...regna med noen av de med peanutthjerner gikk i den fella...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Jeg liker å bitche litt her inne i blant. Sosiale normer gjør jo at man ikke kan gjøre det i det virkelige liv, men her kan man si rett ut hva man mener LOL
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Skal vi se; Jeg er lei sytete gravide, sytere som ikke blir gravid, sytere som ikke vil bli gravide, sytere som er egoister osv osv osv osv Forresten, tror jeg heller vil ha mitt EGET personlige forum hvor perfekte jeg kan diskutere med perfekte meg som har perfekte meninger, for da slipper jeg jo alle dere andre............ Eller kanskje både jeg og HI bør fortest mulig innse at folk er forskjellige og har forskjellige meninger og at vi er ferdig med hitlertiden hvor vi skulle mene det samme som lederen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå