Gå til innhold

Bremsespor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj altså,mannens boxere er alltid full av det. Er det vanlig??? Har deres menn det?

Skjønner ikke hva som er så vanskelig med å tørke seg i rompa..

ÆSJ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha! kunne vært jeg som skrev dette innlegget!! nei jeg skjønner det virkelig ikke altså.. så griiseekkelt synes jeg!

Skrevet

nei, min mann har ikke det. Han kunne sikkert gått i samme bokser i en uke, så rene som de er

Verre med meg. Jeg tørker så jeg blir sår i ræva og til papiret er hvitt, likevel sliter jeg med bremsesport noen ganger, fordi jeg tror jeg har ødelagt noe muskelvev i endetarmen.

Skal nok ta det opp med lege en vakker dag, men kvier meg sinnsykt.

Skrevet

Men bruker du stringtruse 1631? kan skjønne det hvis man har trusen inne i rompen,men boxer er jo ikke det på samme måten..

Tør ikke ta det opp med han heller,men det er ikke akkurat med fryd jeg plukker opp boxerene fra skittentøyet. GRØSS

Skrevet

Sånn er det her også :/ hadde ikke turt å legge trusene mine til vask hvis de så ut som hans og mannen skulle vaske.

Skrevet

Her hadde jeg faktisk krevet av mannen at han skulle tørke seg ordentlig eller vaske trusene sine selv... Går vel an å prate med han??

Til deg som tror du har ødelagt noe i endetarmsåpningen, din: Jeg har det samme problemet og må bruke våtservietter hver gang for å bli ordentlig ren. Har hatt hemmoroider som har skapt litt furore bak der tror jeg, i tillegg til å ha blitt sydd tre ganger.. Skal ta det opp med legen jeg også :-(

Skrevet

Men hva skal jeg si?? Vet ikke om jeg tør og slenge ut noe sånn som at han bør tørke seg bedre etter han har bæsjet :/

Stakkars dere som har ødelagt noe der bak :(

Mannen min har ikke det da,så vet det ikke er grunnen.

Skrevet

Kjip situasjon, og mannen min er likedan. Men vi får trøste oss med at de sannsynligvis ikke er utro da;) Hvem vil vel ha en fyr med bremsespor i trusa på et onenightstand?

Skrevet

Haha,1706 :D vel,det problemet slipper vi om ikke annet,hihi :)

Skrevet

Jøss, trodde virkelig jeg var den eneste som slet med en mann som ikke tørker seg ordentlig i ræva, men det er tydeligvis flere av dem! Vet ikke helt om det var "godt å høre", men hvertfall godt å høre at det er flere i samme båt, som ikke tør å ta det opp med han! Jeg klarer ikke helt å fortelle en voksen mann at han må tørke seg i ræva når han har vært på do!

Skrevet

Når mannfolka sitter, så sitter de jo som om de skulle ha verdens største utstyr mellom bena. Sprer skinkene skikkelig godt da, så ikke rart om de får bremsespor i boxern da.

Synes det var verre med hun som tok opp at hun fant drittspor på håndklet etter at mannen hadde vært i dusjen.

Ikke noe fint og tiltrekkende syn uansett nei.

Tror noen menn bare tørker seg en gang, sånn bare fordi de har bæsja og ikke sjekker om de faktisk har tørket seg rene. Vi damer er jo mer vant til å tørke oss etter hvert dobesøk.

Skrevet

anonym 16:31 her.

Det blir selvfølgelig verre med string, men det hender med vanlig truser/boxer også. Har faktisk gått mer over til bare å gå boxer nå pga av dette helvetes rævproblemet. Jeg lar ikke en sjel vaske undertøyet mitt, det må jeg gjøre selv, fordi det er ganske flaut. Men det kommer og går litt i perioder. Er verst hvis jeg har hatt hard avføring, da virker det nesten som det lekker litt.

Har vært plaget med hemoroider, og endetarmsåpningen står litt ut (som utovernavle). Jeg har smurt med hemoroidekrem, men har ikke hjulpet særlig. Jeg går og tenker at det går ikke an å gjøre noe med det, men det gjør nok sikkert det. Jeg bare lurer på hvordan de gjør det, og jeg vil ikke la hvilken som helst lege sjekke ræva mi.

Skal vente til fødselen er overstått ihvertfall, for da kan jeg jo bruke fødselen som unnskyldning, og ikke vits i å operere før fødsel, da man kan få samme problem igjen etterpå.

Har hatt det slik i et par år nå, det er jeg sikker på. Nesten så jeg begynner å bli vant til det, men det er et problem som jeg skulle vært foruten.

Så det trenger ikke være pga av hygiene at det kommer bremsespor. Faktisk har det hendt at det har blitt verre rett etter at jeg har dusjet.

Skrevet

he he,må le litt jeg. For det er akkurat det samme her i huset :) Trodde jeg også var den eneste som hadde det sånn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...