stinemin med tvillinger Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 da er enda en i vår venne gjeng gravid, ble det som panlagt på bryllupsreisen. Er det mulig da? jeg har to nydelige gutter ,men mannen min har ingen egne . Tror han føler mer på dette enn jeg, alle fruene til kompisene hans oser av fruktbarhet, og her er jeg med mine mislykka egg...arg Har lyst å spørre om han vi ha ny dame snart, så kanskje han lykkes på 1 prøve periode. Han er ene barn og har foreldre som er veldig gode med mine barn og meg, men vet jo at alle innerstinne ønsker seg noe eget. Tenker nokogså at de hadde ønsket en svigerdatter som ikke hadde full pakke fra før.... Men vi skal lykkes vi alle dere, skal vi ikke??
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Kjenner meg godt igjen i det du skriver ja! Bare i vår nærmeste vennegjeng og familie har tilsammen 9 stk blitt gravide etter at vi begynte med ivf for ca 1 1/2 år siden... Det er utrolig tøft å høre om den ene etter den andre som blir gravide uten problemer, mens vi sliter og prøver både det ene og andre uten å lykkes. Hos oss er det også jeg som er "problemet". Har tette eggledere, men hos samboeren min er alt ok. Har satt inn tilsammen 8 fine egg, men de vil ikke feste seg, ikke vært i nærheten av å gjøre det engang. Så tenker også at det hadde vært like greit for samboeren min å finne seg en annen og slippe alt dette Ivf-maset.... Men heldigvis ser det ikke ut som om samboeren min har tenkt seg noe sted riktig enda, så får bare krysse fingrene for at vi lykkes snart nå! Vi får bare stå på så lenge vi orker, så lykkes vi nok til slutt! Og da kommer jeg til å være overlykkelig:o)
håpefull *er mamma* Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 HEI DERE. VI ER NOEN FANTASTISKE KVINNER SOM KOMMER TIL Å LYKKES TIL SLUTT!!!! Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves ;-) Dere er garantert flotte damer som sikkert mennene deres vil bli hos, tiltross for litt ekstra slit for å "føre genene videre". Alternativet kan jo være at de finner seg et superfruktbart hespetre, og det vil de vel ikke. Ikke mist troen og motet, hverken på dere selv eller på det klare å bli gravide. Stoooor klem!
Millamolly Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Tjihi. Må smile av "superfruktbart hespetre". Nei, jeg tror mannfolka vil ha oss selv om det er litt ekstra slit med å komme i mål! Jeg har 10 venninner som er gravide/har nettopp fått barn og de fleste har til og med 2 stk.... Forstår akkurat hvordan du føler det Stinemin. Vi er mange som har det sånn. Selv har jeg ingen barn og har aldri vært i nærheten av å være gravid. HAr hatt 2 avbrutte forsøk og endte opp med å måtte fjerne en cyste ved lap. Føles veldig urettferdig mange ganger. Men det er så lite man kan gjøre med det dessverre annet enn å håpe at det skal ordne seg Men det er lov å klage! Jeg skal heie på deg
stinemin med tvillinger Skrevet 26. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2009 Takk for svar, ha ha ja la superfruktbare hespetre reise sin egen sjø, de klager og syter over det ene og andre over kvalme trøtthet og er så, slitne... De skulle bare visst. Mannen til hun ene hadde tale i bryllupet ,at nå skulle de til roma å lage å barn, jeg satt der og tenkte mitt, ja tenk om de ikke fikk det til ...men hun var jo klart gravid da de kom hjem ..ha ha ha selvklart Ingen vet at vi må ha prøverørs, men at vi har mistet 2 ganger vet de jo. Vi heier på hverandre her inne, det er bra, jeg kommer til å smile når jeg ligger og kaster opp over do skåla om jeg skulle bli så heldig å lykkes igjen. Du lykkes til slutt Millamolly, bare vent til gullegget kommer, det blir ikke avbrutt etter at cysten er fjernet:)
Søskenhåp adopterer Skrevet 26. august 2009 #6 Skrevet 26. august 2009 Ja er det ikke rart med sånne "alt lykkes for oss" hvor lett sånne kommentarer kommer, og hvor lite gjennomtenkte de er.... Blir jo sånn at man tenker håper det ikke går så kan dere kanskje få en liten "reality-check" men som regel så ar det jo bare sånn at noen seiler gjennom livet mens andre sliter litt mer... Trøsta er at vi har en helt annen innsikt og en helt annen evne til empati enn sånne folk, så det er vel egentlig de overfladiske det er synd på. Tror faktisk heller ikke de som tar alt som en selvfølge greier glede seg så mye over ting som de som har slitt en del og vet at man skal sette pris på det man får.
håpefull *er mamma* Skrevet 26. august 2009 #7 Skrevet 26. august 2009 Kan si meg enig med dere. Tror man setter ekstra pris på noe man har jobbet mye for å få. Vi får stå sammen og støtte hverandre her inne, i "gode og onde dager". For å være litt (eller mye) ekkel, kan man jo trøste seg med at de "vellykkede hyperfruktbare" nok har andre utfordringer i livet, både store og små, som de ikke forteller om. Håper jeg er kjempesyk i jula, som følge av at jeg har bltt gravid ;-) Ha, ha.. Jeg må nå ta meg av og legge tilrette for en ansatt på jobben som har blitt gravid. Det skal nok gå veldig bra, men hva gir du meg???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå