Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 jeg syns Lisa med trykk opp på i'en er kjempefint! LIsa liksom.. men syns det blir litt annet om det blir sagt rett frem, uten trykk liksom.. ikke helt sansen for liiisaa-måten:p
eggstokk Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Åhhhhh, verdens nydeligste navn. Jenta mi på 1.5år heter det, i tillegg til at jeg liker navnet godt, så har jeg fått mange positive kommentarer på navnet. Mange som synes det er koselig, fint osv. Ikke har jeg truffet noen andre unger som heter det heller. Go for it. -)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Fint navn, men sangen om hun som gikk til skolen er kanskje litt for kjent?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 Veldig fint:) Enkelt, men ikke av de aller vanligste.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #8 Skrevet 25. august 2009 hehe så bra da, for jeg heter nemlig Lisa. Eller nærmere sagt Lisa Marie. Og JA, JEG ER OPPKALT ETTER LISA MARIE PRESLEY. Pappa syns det navnet var så fint. HI
eggstokk Skrevet 25. august 2009 #9 Skrevet 25. august 2009 Jeg er også Elvis fan, så er en god grunn til at jenta fikk navnet Lisa. Vi sløyfet Marie da for at det ikke skulle være så opplagt, og for at mannen kunne si at det er etter Lisa i The Simpsons....hehe
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #12 Skrevet 25. august 2009 Et navn som hos meg kommer i klassen "helt kurant", uten verken positive eller negative assosiasjoner. Ville ikke valgt navnet selv, men det finnes da mange andre helt kurante navn enn dem jeg selv synes er de mest aktuelle! Foretrekker selv ellers Lise framfor Lisa, men igjen - smaken er som baken, delt noenlunde på midten : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå