respektatauten Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 samboer syns jeg er helt på vidda når jeg kom med forslaget, for "barn i norge, ned norske foreldre kan ikke hete slikt!" her skal alle hete normale ting som Kari, Tea og Ida og ferdig med det! men Adriana fungerer jo helt fint på norsk!? gjør det ikke? eller har han rett i at det er alt for sært?
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 synes det er ett fint navn...har hørt flere som har kalt jenta si det.
Nikki 75 Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Jeg synes det kommer helt an på etternavnet. Hvis etternavnet er særnorsk er det ikke så fint med slike navn, imo. Adriana Hallgeirsbråten f.eks. klinger ikke så bra i mine ører.
dixie79 Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Syns et var ett fint navn jeg Selv fant vi ut att vår skal hette Amy når hu kommer
respektatauten Skrevet 25. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2009 hehe, nei, selvfølgelig kan det bli litt tungt med langt og vanskeli etternavn, men vi har heldivis to enkle og greie:) jeg liker Amy også! men det ble nedstemt fordi "en kan ikke si det på norsk.." blir litt frustrert av at han skal være så traust!
3 er nok! Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 det funker veldig fint på norsk, synes det er et vakkert navn jeg!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 JEg er med mannen din, gitt. Særlig hvis du faktisk har en gutt som heter Pelle. Pelle og Adriana klinger ikke helt godt i mine ører. Men jeg er nok relativt traust i navnesmaken...
respektatauten Skrevet 25. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. august 2009 hehe, neida, det er hundegutten min som heter Pelle..
Sesilia Skrevet 25. august 2009 #9 Skrevet 25. august 2009 Adriana fungerer helt supert!!! Adrian er jo nokså vanlig, så hvorfor ikke Adriana? Nyyydelig navn!!!
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 26. august 2009 #10 Skrevet 26. august 2009 Haha, jeg trodde også du hadde en sønn som het Pelle! Pelle og Adriana ble kanskje litt rart, men på den annen siden er jo ikke pelle heller et navn som er supermye brukt tenkte jeg.... Syns ikke det er for unorskt, men personlig liker jeg ikke guttenavn som har blitt jentenavn bare ved å putte på e eller a på slutten...
respektatauten Skrevet 27. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 27. august 2009 hehe, nei.. Pelle er lille-gutten enn så lenge, men det forandrer seg litt nå tror han er litt på gli etter å ha sovet på det en stund.. men godt at det er en del netter igjen til det skal være bestemt;) hmm.. det er vanskeli dette her med navnt altså!
The Bad Gal Skrevet 27. august 2009 #12 Skrevet 27. august 2009 Synes Adriana er pent. Et par norske versjoner av navnet kan f.eks være Adriane eller Andrine, om kanskje det klinger "bedre" i noens øre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå