Gå til innhold

Hvordan ligger vi an nå da? Lenge til termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 5 dager og føler meg såååå innmari klar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20 dager:) Ikke utålmodig ennå heldigvis!

Skrevet

18 dager...:) Begynner å få litt fødselsangst..Enn dere andre?

Skrevet

Jeg har slitt litt med dogåing og hadde en liten luftkrampe i magen i dag før jeg gikk på do og da fikk jeg sånn... herregud hva er det jeg snart skal gi meg ut på. Og dette var bare blåbær :) hehe men jo før jo bedre, ongen blir bare større tenker jeg.

Skrevet

Dere har jo ingen dager igjen jo :P

Her er det 46 dager til termin. Har nedtelling til "Høygravid" nå jeg :)

Skrevet

Leeeeenge, 25 dager, og drittlei rett å slett. ;)

Skrevet

77 dager og jeg kunne ønske dagene ville gå litt fortere!!

Skrevet

4 dager på overtid her. Så venter og kjenner etter noe veldig. Veldig klar for fødsel nå. Greit han ikke blir for stor ettersom jeg skal ha setefødsel.

Skrevet

Høygravid i dag, 40 dager igjen, føler meg bedre enn på lenge! Har en masse som gjenstår også så det er godt å ha litt tid på seg

Skrevet

38 dager igjen i dag:) nærmer seg med stormskritt....kan gjerne komme et par uker før om han vil:)

Skrevet

3 dager igjen her og tulla viser ingen tegn på at hun har tenkt seg ut med det første... Vente vente vente :)

Skrevet

16dager igjen! og er ganske så lei!!

Men det er vel virkelig verdt ventinga, gleder meg til og møte vår første baby!<3

Skrevet

5 dager her også skorpionfruen :-)

Skrevet

13 dager igjen og han kunne ha kommet IGÅR for min del:):):):)

Nå føler jeg meg veldig klar. Pluss at det er tungt og være i aktiviteten det kreves når du har en 2 åring i huset:)

Men skal jo ikke klage...har jo aldri vært nærmere fødselen:)

Skrevet

9 UKER faktisk..... Men tia går så sykt fort at plussli sitter jeg der 3 dager over tiden og lurer på når noe skal skje....

Skrevet

30 dager igjen!! Håper bare de siste dagene kan gå fort!

Plages forferdelig med "vondter" her og der... :(

Skrevet

4 dager til termin. kjenner ikke tegn til noe. har 2cm åpning. Både gruer og gleder meg til fødsel. Er mer pysete denne 3.gangen kjenner jeg.

Skrevet

5 dager siden termin her...snart er det min tur,og er mer pysete jeg også,nå som 3.gangs...gulp :)

Skrevet

76 dager her. Må bare smøre meg med tålmodighet og kose meg den siste tiden som gravid! :)

Skrevet

7 dager igjen:-) no kan det sje når som helst..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...