millere Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 at jeg gråt når hun traff et par av de verste punktene (som visnok skal føre rett opp til modning av mormunnen...). Håpe - håpe at noe skjer snart nå, nå er det slutt på akupunkturene i allefall...
my&E *mistet vår datter* Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Jeg hadde også min 3. behandling idag - termin neste onsdag så blir ikke mer på meg heller. Jeg ønsket å sitte istedet for å ligge idag siden jeg har så utrolig vondt i bekkenet. Etter hun hadde satt alle nålene ble jeg bare utrolig dårlig. Skikkelig uvel og svimmel. Hun mente det var fordi jeg var veldig sliten nå og mulig fordi jeg satt oppreist. Rakk bare ha i nålene et par minutter, men hun tok ut nålene straks og ba meg legge meg ned. Hun fikk i alle fall trigget alle punktene hun skulle, så jeg fikk beskjed om å reise rett hjem å legge meg. Sov da i 3 timer. Var deilig. Nå har jeg smerter i bekkenet fordi jenta mi presser MASSE ned. Håper det satte igang litt mer enn tidligere, og at jeg snart er moden nok. Lykke til og håper ting skjer for deg også snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå