Mammatrollet - februar baby. Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Noen som har født med dette og hva gjorde de? Jeg vil ikke ta noen unødige sjangser. Nesten så jeg vil kreve og bli satt i gang slik at jeg kan få antibiotika eller KS. Men det er en stund til enda. Men man kan jo risikere og føde for tidlig også når man har dette. Ønsker svar fra dere som har erfaring med dette?
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 25. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2009 Ja jeg har lest der men syntes det ikke så står så mye ang rutiner ved fødsel. Vet det er kommet nye rutiner som alle sykehus skal følge og dette kom i juli i år.
rosa76 Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Jeg hadde en krafig infeksjon under forrige svangerskap. Gikk 6 uker på antibiotika og ble helt kvitt det. Veit ikke om det kom tilbake for det ble ikke tatt noen ny test. Født utenfor sykehuset så jeg fikk heller ikke antibiotika under fødsel, noe som var avtalt at jeg skulle få. Alt gikk bra. Babyen var frisk og rask. Har hatt infeksjonen hele dette svangerskapet. Ble påvist i uke 8 og nå føder jeg når som helst. Går på antibiotika nå og vil, hvis jeg når frem til sykehuset denne gangen vil jeg få antibiotika intravenøst under fødsel. De er påpasselige på sykehuset og følger meg godt opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå