Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 på Tusendfryd da vi var der. Og nå trenger vi den jo!!! Kjedelig å bruke masse penger på klær og så er det frekke folk som bare forsyner seg!!!! Ja, jeg har ringt og hørt, men de har ikke fått inn noen savna jakke der... Ikke noen som tilfeldigvis har sett den vell?? Knall rosa polarn o pyret vind-jakke i str. 128. Hrmf....grrrr.....irritert på meg selv også som ikke passet bedre på...
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 25. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 25. august 2009 Uff, ja Tusenfryd skulle det stå. ;p
Gjest Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Stjålet som i at noen tok den ut av sekken din eller hempet den av stolryggen da dere spiste eller har dere mista den (umerka jakka) og noen tenkt at finner'n får'n?
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 25. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2009 Faktisk så var den merka. Men jeg har ikke lyst til å offentliggjøre datteren min sitt navn her inne. Så ikke ta forhastede slutninger her. Den lå under vogna til minste jenta vår hele tiden. Vi snur ryggen til for å se på barna kjøre karuseller og da vi snudde oss igjen var den vekk. Konklusjonen er at den må nok være stjålet.
Gjest Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Høres slik ut, ja. Uansett kjiipt, stjålet eller mistet ut av vogna. Koster litt gjør de jo også (har en slik til sønnen vår). Kanskje du kan få tak i en brukt?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Du har ikke europeiske helårs reiseforsikring da? Hvis du melder den stjålet og har kvitteringen, så får du pengene igjen.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 25. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2009 hmmm. kanskje ingen dum idé.... Tror faktisk at vi har slik forsikring. Det skal jeg sjekke ut imorgen. Takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå