prebs Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Først en kommentar til kommentaren om at "det ikke er noen som bryr seg" om patetiske statusoppdateringer på FB. Denne tråden fikk 31 svar (til nå), og til dels mange iltre; det er vel strengt tatt et tegn på at (litt for) mange bryr seg. Så: Hva venter man egentlig å få ut av FB? Det er liksom ikke forum for doktorgradskandidater i retorikk... Ta det som det det er - et skravlekjerringforum - gi litt beng. Selv er jeg blant dem som liker å lese patetiske oppdateringer på FB - der har du meg, gitt! Tilbake til overskriften: Hva er en god FB-oppdatering?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Tja.. Er vel litt øyet som ser det.. Jeg for min del liker de hverdagslige oppdateringene i og med at jeg har venner som bor rimwlig langt unna og det er koselig å se at ting går bra eller det motsatte, men det er ikke alle sine oppdateringer som er like interessante. Humor liker jeg, svada oppdatering er gøy å lese:-)
Gjest Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Du sier noe der prebs. Det er vel egentlig det samme hva statusen sier så lenge jeg slipper at den oppdateres oftere enn en gang i timen :-D
Gjest Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 syns de ramset opp det meste n kan si på en FB-oppdatering. jeg for min del syns at det er en plass å skrive meningsløse ting. ikke akkurat dype tanker om privatlivet. så jeg skriver ofte ting som irriterer disse andre dibberne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå