Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Er når folk ikke gidder og svare på statusene sine,de skriver det jo for å få oppmerksomhet! De må jo regne med at noen spør når de har 500 venner. Fks: "verdens verste dag" "er så lei meg ((((( " "er det mulig og være så ond??" "har det ikke bra for tiden" osv osv..såklart spør jo folk hva som skjer da! Søstra mi holder på sånn hele tiden,standard svaret er : ikke noe..vil ikke snakke om det.. eller så svarer hun ikke i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 SÅÅ enig! hvis det er hemmelig,hvorfor legge det ut så 400-500 stykker kan lese det??mange som søker etter oppmerksomhet ja!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Trenger ikke å lage et nytt innlegg om det da. Holder å skrive på den andre.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Er vel ikke så farlig om HI laget nytt innlegg vel?? Søstra mi har også sånne statuser,jeg har sluttet og spørre. Kjedelig hvis det engang skjer noe grusomt og forferdelig da,og jeg ikke spørr. Men men,sånn blir det når det har skjedd noe "fælt" hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå