Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Jeg og sambo har vært sammens i 3 år nå og vi snakker ofte om at vi vil forlove oss , men blir liksom ikke noe mere enn det. Men når har jeg bestemt meg for å gjøre det ! Men eier ikke fantasi så trenger sårt tips fra dere? ) Vil gjøre det hjemme eller i tilfelle en plass hvor det kun er oss to. Ikke noe overdrevet men noe enkelt ! Setter stor pris på svar Har forresten tenkt å gjøre det når 09.09. Hva synst dere?
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 25. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 25. august 2009 oops. Trodde ikke innleget kom. Sorry
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Er det forlovelse dere skal ha 9 september? Bak yndlingskaka han og legg inn ring der. Legg den i ei godteskål på bordet dere skal kose dere med:) Pleier dere å gå tur kan du jo legge turen til et rolig sted. Så kan du jo være ute på forhånd og hjemme steinen under en sten på veien eller noe. Så kan du si, oj ø- fin sten! Kan du plukke den opp for meg så jeg kan se på den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå