Gå til innhold

Kan dere pliis hjelpe? :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammens med samboeren min i 3 år nå. Og vi snakker mye om å forlove oss , men blir liksom ikke mer. Vi tenker ikke så mye på det at vi faktisk gjør noe med det. Men nå har jeg bestemt at jeg ska spørre :) Meen, jeg eier ikke fantasti. Hva skal jeg finne på?

Vil helst gjør det hjemme, eller i tilfelle en plass hvor det bare er oss to. Ikke noe overdrevet noe, men helt enkelt . Kan dere komme med tips? :) Setter veldig stor pris på det :)

Har foresten tenkt å gjøre det nå, 09.09. Hva synst dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er veldig tøft når damene spør. Selv er jeg ganske tradisjonell av meg på akkurat dette, så det var han som fridde. Kan jo fortelle hva han gjorde. Vi var på hyttetur bare oss to. På kvelden hadde han tent stearinlys på brygga. Han spurte om jeg ville være med ut en tur. Når vi stod på brygga gikk han ned på kne. Det var veldig romantisk. Han hadde også spurt både mamma og pappa om det var greit for de først.

Du kan jo ta med deg samboer til et sted som betyr noe for dere begge, eller bare lage en fin middag hjemme

Skrevet

Har du barn? Evt alder?

Var noen her inne som trykte flgende tekst på en body: Fremme tod det VIL DU...... Bak stod det ....GIFTE DEG MED MAMMAN MIN?

Syns den var veldig søt. Tror dette barnet kom gående slik at han såg magen først og når han/hun snudde seg viste resten.

Lykke til

Skrevet

Eg fekk spørsmål over romantisk biff middag og rose buket og vin. Eg synes at det er herlig uansett hvordan en gjøre det!!.. Husk å gjere det som er deg. særpreget at det er deg. ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...