Gumman :-) Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Bank kyllingfileter til 0,5 - 1 cm tykkelse. Smør på pesto, legg i soltørkede tomater og revet parmesan (feta eller jarlsberg fungerer også ypperlig, ellers går det selvfølgelig å bruke helt annet fyll). Rull sammen, krydre med salt og pepper og strø gjerne litt ost på toppen også. Inn i ovnen på 200 grader i ca 20-25 min. Server med pasta, en kremet pasta/kyllingsaus og evt. salat. Nam nam!!!!
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 snitt kyllingfileter på midten så det blir et hulrom, fyll kyllingen med kremost fra tine (med krydder smak) og evnt pesto, pakk tett sammen i folie. Skjær store biter av rødløk og paprika og legg i folie med litt kremost i bunnen. stek kyllingen ca. 50 min på 180 grader, hiv inn grønnsakene de siste 10-15 min. Lag saus av finhakket rødløk, tomat- fres i panne, bland melk og mel og hell over, smak til med salt og pepper og kanskje en kyllingbuljong. serveres med pasta. Om jeg har date hjemme er det alltid dette jeg serverer, og det er alltid en fulltreffer!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Tusen takk til dere begge. Oppskriftene hørtes kjempegode ut så nå må jeg bare velge hvilken jeg skal prøve til middag i dag :-)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 de 2 andre rettene må jeg prøve høres gode ut .Her har jeg en som er rask enkel og veldig god. Ta kylling lår gni dem godt inn med smør,ha på grillkrydder og en øl hell ølen over,glir det av krydder så bare drysser du på mere sett i ovnen 200 grader i halvtime server med hva du vil ved siden av. skikkelig godt:-))
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Ingredienser: 6 kyllingfileter salt og pepper 2 tomater 300 g båndpasta 1/2 dl olivenolje 1 ss balsamico-eddik 2 røde chili Fremgangsmåte: Stek kyllingfiletene i smør i middels varm stekepanne 3-4 minutter på hver side og la dem hvile like lenge. Skjær hver filet i 1*1 cm tykke skiver. Kok etter anvisning på pakken. Skyll pastaen i rennende, kaldt vann og la den renne godt av seg. Fordel pastaen på tallerknene. Legg på kylling, tomater. Bland olje, balsamico-eddik, og chili og drypp blandingen over retten. Server med lunt brød og smør. Smaker kjempegodt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå