mamman til to gutter Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Jeg må både handle inn og lage maten i dag fordi vi har det travelt når samboeren min kommer hjem fra jobb. Er konstant småkvalm og innimellom veldig kvalm, så ingenting frister egentlig og det frister hvertfall ikke å stå og røre i masse gryter...
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 jeg har noe som er kjempekjapt og enkelt. Kjøp toro baligryte, en rømmeboks, en kylling, ost og tacolefser. Så tar du koker baligryten, etter 5 min tar du en hel rømmeboks nedi så kyllingen. Dette tar du inni lefsene, ruller de sammen og legger de nedi en ildfast form med litt ost på toppen. Inni ovnen på 225 grader til osten er gyllen. Kjempegodt og VELDIG enkelt:)
ROFL Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 I mitt første svangerskap gikk det mye i pølselapskaus på latmannsmåten i begynnelsen. Pose med frossen lapskausblanding som du koker i 5 min og moser, så hiver du oppi røkt kjøttpølse og varmer det litt. Godt pepret var det noe jeg klarte å spise selv om jeg var skikkelig kvalm.
mamman til to gutter Skrevet 25. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2009 Takk for gode forslag, men jeg er som sagt gravid og kvalm og da blir jeg enda mer kresen enn jeg pleier;-) Torogryter syns jeg ikke er spesielt godt uansett og jeg har hvertfall ikke lyst på det nå og pølselapskaus er jeg heller ikke noe glad i, men jeg kan jo kanskje lage den med noe annet enn pølser i... Flere som har forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå