Gjest Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Synes liksom det kommer en helt annen lukt der nedenfra nå...vet ikke helt hva jeg skal beskrive den som...Merker at ting definitivt er iferd med å skje hos meg nå... Proppen gikk lørdag, har hatt økende menssmerter etter det. Ikke rier ennå, men føler nesten at det åpnes og modnes der nede...merkelig følelse!
krabbelure Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Proppen min gikk søndag morgen. Hadde da gått med menssmerter fra fredag. Disse økte stadig på og ble sterkest på mandag. Klarte da nesten ikke å komme ut av senga. I dag er disse smertene forsvunnet, men jeg har begynt som deg å kjenne en annerledes lukt der nede i fra. Rart, ikke sant??? Samtidig kjenner jeg noen slags ilinger, nesten strømliknende smerter nedover i underlivet. Jeg tror nesten at jeg må tisse, eller at det kommer noe rennende. Er det slik med deg også?. Var til kontrol på sykehuset på søndag. Da anslo jordmor at jeg kunne føde innen fire døgn. Har gått med tre cm åpning siden 27/7.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå