Gå til innhold

En flott liten mage? Eller?? ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

De siste tre-fire dagene føler jeg at magen har begynt å komme. Det har gått over fra "blubbete-lagt-på-seg-mage" til litt mer kulefasong. Derfor har jeg litt lyst til å begynne å vise den litt fram, slutte å bare gå med store topper som gjemmer alle tegn.

Men det er jo litt flaut å vise fram en mage som egentlig bare er der fordi jeg har luft i magen eller ikke holder den inn eller ikke trener magemuskler som jeg pleide???

Så derfor er spørsmålet: Jeg er snart 16 uker. Kan jeg da stolt vise fram magen min?? Eller vil den sannsynligvis forsvinne igjen en dag jeg har spist litt mindre eller no'? He he..jammen har man mange rare forundringer når man har et lite under i magen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt kan du vise den frem!

Jeg har struttet med magen siden jeg fant ut at jeg var gravid jeg. Luft, eller ikke luft...jeg føler meg tvers igjennom lykkelig og sprader selvsikkert rundt i verden med en liten kul kanskje bare jeg kan se. Det er vel nettopp dette som gjør at folk sier at gravide ofte stråler eller gløder - sikkert i tillegg til noen fysiologiske ting da, men det er da ikke så nøye :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...